Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja schaapje ik zie je rennen en springen over de hekjes
     
    knoepertje, vinc051 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. calimero1962

    calimero1962 Forumleerling

    ja wist niet waar die voor waren en heb dus 2x zelfde gekocht denken dat het 2 extra pixelhartstallen waren :( NU pas erachter gekomen dat het items voor de wolkenrij zijn en ik het andere item dus niet meer kon kopen en idd ook niet weet waar ik die pandamunten vandaan haal. Engelse faq is gewoon onduidelijk voor mij en als dit gedoe vaker gaat gebeuren dat we geen nl faq krijgen denk ik niet dat ik dan dat event nog ga spelen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 12 Mei 2024
  3. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    De pandamunten had je uit het vorige event, daar kan je dus een upgrade van een pixelboom of arcadekast voor kopen, maar deze heb je niet echt nodig en is ook niet zo handig, want dan lopen de tijden niet gelijk.
    Stel je hebt de arcadekast xl gekocht, krijg je er 1 van, je hebt 4 arcadekasten, de xl duurt dan 12,36 uur, de arcadekast gewoon duurt ongeveer 17 uur, dan ga je de booster inzetten, wordt de tijd van de xl ongeveer 6,30 uur en de gewone, 8,36 uur, met het gevolg de volgende booster kan je niet voor alle 4 gebruiken, dus krijg je dit niet alles de volgende keer de kortere tijd.

    Dus beter geen xl erover, dan lopen de tijden gelijk en kan je gunstiger de booster inzetten,
     
    Feelosopher en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja hoor ze huppelen en springen en zijn heel vrolijk is een mooi gezicht om naar te kijken.
    Hebben het volgens mij alleen een beetje warm.

    Thea heeft al een antwoord gegeven heb klein mandje gekocht zodat ik veld in een keer kon volmaken.
    En koop elke dag het mandje van 99 cent.
    Verder op tijd oogsten en de boosters goed gebruiken verder doe ik gewoon niks extra's.
    En niet teveel per keer inleveren.

    :oops: alweer dubbelgepost :wuerg:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 12 Mei 2024
    Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Boeretrien1 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Natuurlijk ben ik bij het event op het speciale veld gaan leveren zonder goed te lezen. Ik heb lekker hartjes ingeleverd met gevolg dat ik niet voldoende voer had en heb voor de stal. Ik loop echt mega achter... Betwijfel of ik dit event ga halen.
    Komt ook omdat wij vrijdag de hele dag weg waren en gisteren genoten hebben van de zon.

    Het fok event dit weekend had ik zo af. 1 uur coupon gebruikt en klaar was die weer.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Voor wie het nog niet gezien had, er is een bonuscode actief genaamd: WOWMOMS24.

    LET OP: De punt achter de code NIET vermelden bij het invullen van de bonuscode in het spel. Want anders wordt deze als niet geaccepteerd benoemd.

    S6 verder.
     
    BoerAnnelies, Borkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  8. calimero1962

    calimero1962 Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Dat had ik gelukkig niet gedaan weet alleen nog niet hoe aan het andere item kom voor de wolkenrij als ik t haal :)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 12 Mei 2024
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Iemand nog een super idee om de wolk te halen.

    Ik heb nu 5 superbigs en heb nr 5 af en moet nu naar 6 toe. Volgens lijstje van miekje zijn er nog 14 superbigs nodig en dan nog de rest.
    Kan vandaag nog 1 superbig maken dus dan nog 8 te maken. Ik heb ma, di en woensdag nog. Dus als ik geluk heb dan 2 per dag kom ik aan 6 dan totaal en mis er dan 2. Dan ook nog al het andere van harten enz maken en inleveren. Volgens mij is dit echt niet meer haalbaar. Ik geef niet gauw op maar dit lijkt mij echt onmogelijk.
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De items voor de wolk krijg je gewoon in het spel bij het inleveren
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je bij de mini game 2 keer als bonus de arcade booster neemt en je haalt 2 keer het spelletje binnen de tijd heb je 4 arcade boosters, als je 2 arcade boosters per dag in kan zetten kan je 8 pixelharten per dag halen, hier heb ik vrijdag en zaterdag zelfs 10 pixelharten per dag kunnen halen, maar dat ga ik nu niet meer doen omdat ik ook wat voer moet maken om de superbig figuurtjes te maken :oops:xD

    edit: En de eerste paar fases kan je het beste stripboeken inleveren ipv eventgewas en pixelfruit omdat je die juist nodig hebt voor het voer voor de arcade stal
     
    Laatste bewerkt: 12 Mei 2024
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Eerdere post is aangepast nu wel te lezen
    [​IMG]
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel voor de tip. Alleen die minigame heb ik nog nooit extra bonus gekregen. De boeken passen nooit. xD Ik ga het proberen met de boeken om het binnen de tijd te halen. Dan heb ik extra harten voor de superbig. :music:
    Zo ik heb weer een doel. :D
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als je elke dag ze gespeeld hebt kan ik natuurlijk ook een printscreen maken van de oplossing zou een idee kunnen zijn......
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ze elke dag gespeeld en steeds eerst degene gedaan met maar 1 vakje dan de andere 2 maar nog nooit iets extra gehaald volgens mij. Ik zie wel waar de lege boeken moeten komen maar steeds krijg ik dan rood en dan ook die worm, wat die doet bij mij is alles in de war schoppen. :wuerg: Op goed geluk wordt het op een moment allemaal groen en dan blijft de rest over voor de andere om in te vullen.

    Misschien zijn er wel meer farmers die dit ook wel graag willen, weet het niet hoor. Je hoeft niet voor mij alleen heel veel werk op je nek te halen hoor. Wel heel lief, maar dan echt niet doen hoor.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het is geen werk hoor ik druk op printscreen en gooi hem online
    werkt alleen als je alles hebt gespeeld dus zal ze nummeren op dag en dan ook bewaren je weet maar nooit voor een volgende keer:p
     
    knoepertje, -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo lief. Dank je wel. Ik heb ze elke dag gespeeld. Kan ik morgen gelijk starten met die worm te grazen nemen. xD
     
    vinc05 en knoepertje vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier het event klaar iedereen nog succes met het behalen van in ieder geval de wolkenrij.
    En de piccolokist die is altijd wel leuk om te halen.
     
    Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ja daar heb je wel gelijk,ik ga het nog eens even bekijken,Ben vndaag voor de 7e keer oma geworden.
     
    vinc05, knoepertje, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Gefeliciteerd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.