Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Ik las bij de praatgroep van het vorige boekenkast event dat je daar het licht had gezien:) Je merkte op dat je gewoon met de kast met 1 vakje eronder moet beginnen. Is het niet de goeie dan doorschuiven enz. Moet vast weer lukken!
     
    jolanda13, Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dan heb ik nu echt mijn dag niet zullen we dan maar zeggen. Dat met 1 vakje dat weet ik. Maar de rest is mij echt een raadsel. Ach maakt ook niet uit hoor. Ik zit er niet zo mee. Kan er mee doorgaan en kan ook stoppen. Heb alles een nieuwe plek gegeven op het veld.
    Ga nu eerst lekker eten maken en morgen zie ik wel weer verder. Dan staat de gloeilamp xD aan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Roos

    Roos Forum-hertog

    En toen kwam ik eventvoer tegen in m'n molen :oops: Had ik daar iets mee moeten doen?
     
    jolanda13, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je hebt er een aantal bij de start van het event gekregen de pompoengame is het voer voor de arcade stallen ( die de pixelharten geeft) en de superheldencape is het voer voor de (nieuwe) paradise comics ( waar je de superbig-figuurtje van krijgt)
    Het is goed uitrekenen hoeveel voer je in totaal moet maken voor de arcade stallen dus je moet eerst genoeg voer maken per dag voordat je het eventgewas en boomvruchten gaat inleveren bij het event (daarom ook mijn tip om een dagje of 2 te wachten met het inleveren bij het event :) )
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2024
    -matthias1952-, jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Pumpkin-Man Cartridge = pompoengame in de vertaling
    Pixelstructuur= pixelfruit
    De Boom van het stripboek= stripboekboom

    Arcade Cabinet Lvl 1= arcadekast lvl 1

    Pixel Tree Lvl 1= pixelboom lvl 1

    1 x Super Pig Beeldje = super big figuurtje

    Hier een paar vertalingen uit de game gehaald:oops:
     
    -matthias1952-, schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Hoe kan ik met mijn tablet het boeken spel spelen? het verschuift alleen maar, blijft niet plakken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    ik speel deze voor het eerst, snap er helemaal niets van, wat een ingewikkeld gedoe deze zeg! ook maar zaaien en zien of het ergens duidelijk word ....
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik waag een poging voor de duidelijkheid

    Pixelboom gewoon oogstenpixelfruitversneller en meer oogst onder de pijltjes
    Stripboekboom gewoon oogstenstripboek
    pompoengame maken in de molenpixelfruit + gewas
    superheldencape maken in de molenstripboek + gewas
    arcade kast eet pompoengamepixel hartversneller onder de pijltjes
    paradisecomics eet superheldencape en 2 pixel hartsuperbig beeldje
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2024
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dank je miekje. maar ik snap het nog steeds niet.
    wat moeten we maken, wat levert het meest op en hoe moeten we verder?
     
  10. harriejose

    harriejose Forum freak

    Iemand?
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou phoe ik ga mij morgen even inlezen. Heb wel dankzij de tips de 2 mini games gespeeld en de panda munten omgewisseld. Natuurlijk grote velden gelegd en mijn gewas verder gezaaid. Maar hoe en wat het ook al weer werkte weet ik niet meer.

    Weet nog wel dat de dikke worm in de mini game het boek eigenlijk weer weghaalt. Dat vind ik wel leuk.
    Hoe het met het inleveren zat en de bonussen zoek ik morgen wel weer uit haha.
     
  12. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ik snap het ook niet vrees ik. Ik heb 'voer' gemaakt voor Paradise comics maar als ik probeer 'aan te zetten' kom ik bij de molen uit. Terwijl ik toch echt zojuist 2 superheldencapes heb gemaakt en ook pixelharten genoeg heb. Wat doe ik dan verkeerd?

    En wat doe ik met pompoengame?
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2024
    KennyMaradonna vindt dit leuk.
  13. sanne22011

    sanne22011 Regelmatige auteur

    Mijn 3e Stripboekboom staat niet meer op mijn veld, hoe kan ik hem terug vinden??
     
  14. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Weet je zeker dat je genoeg pixelharten hebt, dit komt uit de arcadekast, deze heb ik nog niet kunnen oogsten, wordt morgen en dan kan ik 1 paradise comics erop zetten, want hij eet 2 pixelharten en 1 superheldencape.
    Ik weet niet wat je bedoelt met pompoengame, deze zit volgens mij niet in het spel.

    Zit die niet in je inventaris dan, onder de 3 pijltjes, zie je een kistje, daar zie je inventaris, denk dat die onder de bomen zit
     
  15. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Let op dat je iedere dag de 2 spellen speelt (boekenkastspel).
    De volgende dag zijn ze nl weg.
    Ik had gisteren de spellen gedaan en had er vanmorgen weer 2 gekregen.
    Maar bij mijn man wilde ik ze vanmorgen spelen maar die had er ook maar 2, die 2 van gisteren waren weg.
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Moet je die pixelbooster die je krijgt uit de boeken voor of na het leeghalen aanzetten. Ben bang dat ik het verkeerd heb gedaan want het doet niks. xD
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ervoor.
    Er zijn 2 verschillende, 1 voor meer opbrengst en 1 voor kortere groeitijd
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan heb ik het verkeerd gedaan.xD Ik had de productie van de arcadekast aangezet na het oogsten. :oops:xD
    Dan morgen maar weer uitproberen.

    Dankjewel voor het antwoord.:music:
     
  19. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Je hebt gelijk, ik heb ze ook vanochtend pas kunnen oogsten. Dankjewel.
    Pompoengame is dan weer om die arcadekast weer aan de praat te krijgen. Ik vind het erg ingewikkeld en ook vreemd dat die arcadekast 3 x zo lang tijd nodig heeft dan de paradise comics.

    Kun je zelf toegangskaartjes maken voor de boekenkast game? Of wachten tot morgen?
    Edit: gevonden. Het is wachten of kopen.
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2024
  20. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Je krijgt per dag 2 toegangskaartjes en die moet je die dag ook doen.