Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Spelen op zo veel mogelijk vierkantjes toch omdat buffs niet werken ???
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ja op zoveel mogelijk hele velden, scheelt water en mest en we hebben geen di's nodig ( en alle bomen en stallen laten staan, als je geen pixel harten genoeg hebt voor de paradise comics kan je die wel even weghalen, die duren maar 4 uur en 20 minuten na het voeren)
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2024
  3. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Dank je gevonden
     
  4. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zet deze tip even hier apart neer: ik heb net op een ander account bij de eerste stap een superbig-figuurtje ingeleverd en de waarde die je teveel inlevert bij elke stap ben je dus kwijt die word niet meegenomen naar de volgende stap
     
    Borkie, knoepertje, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    bedankt thea1963 voor de uitleg snap er nog niet veel van,al heb ik de vorige keer ook mee gedaan,ik las te laat dat ik eerst de 2 gratis spelletjes moest spelen,ga denk ik eerst maar even vermeerderen
     
    schaapje52 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    Wat een gedoe zonder FAQ (jaja, ik weet het). Blij met de spontane pogingen helderheid te krijgen door Nella, Tanja, RiaMariska, Freedom en Thea. Maar goed.. ik moet dus eerst de spelletjes spelen en de juiste booster kiezen. Welke zou dat dan zijn? De lol moet nog komen hier.
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik kies meestal altijd de arcade booster voor de stallen, zodat ik deze 2 of met upgrade 3 keer per dag kan oogsten :music:
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Thea, zet jij dan maar 2 arcade stallen neer.
    En zo ja hoeveel bomen en de rest van die items, alles of ook maar gedeeltes.
    Ik heb vorige keer ook meegedaan maar mijn geheugen laat ook mij in de steek.:sleepy:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik laat alles staan van bomen en stallen en zet er hele velden omheen en straks als ik genoeg eventgewas hebt ook nog wat kleine velden, als ik niet genoeg pixelharten heb ga ik wel die nieuwe paradise comics eraf halen omdat die met voer maar 4 uur en 20 minuten duren

    Ik heb hier 2 upgrades gekocht voor de arcade stallen en zou dus 2 arcade stallen 3 keer per dag kunnen oogsten en de 3de en 4de, 2 keer per dag
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2024
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dank je! Ik concludeer altijd graag zelf, maar dat lukt nu gewoon effe niet. Ik heb een arcadebooster en een pixelboombooster. Hmm.. Ik heb 2 arcadeboosters zie ik. En ik heb zo'n kubus met een +1, maar dat is dan +6 voor 1 uur denk ik. En een kubus met een 1 en een klokje.. Nou verkort die arcadebooster met 50%, maar ik weet niet waar die 50% vanaf gaat en daarmee dus ook niet of het nu zin heeft om in te zetten. Oftewel.. hoe lang doe de arcade er normaal over?
    Ohja, ohja.. en kan je meerdere boosters tegelijk aanzetten? Ik zit nu al op m'n klokje te kijken. Ben niet zo van events die en onduidelijk en dan ook nog binnen een bepaalde tijd ennn ook nog niet bijgestuurd kunnen worden met bijvoorbeeld supermest. Maar goed.. morgen is het vast appeltje eitje.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dit is met die boekenkast, pffff, wat vorig keer bij mij niet lukte. xD Ik heb alles doorgelezen nu en snap er nog niks van. Heb maar 10 gewas gezaaid en alle items laten staan. Had eerst items geoogst en toen die boekenkasten gespeeld. Verkeerd dus.
    Nou morgen maar eens kijken of ik hier mee doorga.

    Iedereen succes en niet mijn gevulde boekenkast leeghalen. xD
     
    jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Zonder booster duurt de arcade stal 17 uur en 15 minuten en met booster duurt ie 8 uur en 39 minuten (dit is zonder de upgrade)
    Het heeft geen zin om 2 dezelfde boosters tegelijkertijd in te zetten dat werkt niet.

    Je kan het beste beginnen bij het vakje waar je maar 1 vakje hoef te vullen, als die groen is dan verder met de rest en gewoon blijven wisselen totdat alles groen is
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hahah ja schaapje hier het zelfde gedaan hoor tja...ik snap er geen houtje van....denk zo maar dat ik het laat gaan....:p
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik heb verschillende boosters. Misschien had ik moeten vragen.. Kan je meerdere verschillende boosters aanzetten? Nou ben ik blij met je antwoord van 8 uur en 39 minuten, want dan ga ik m toch maar niet meer inzetten. Dat wordt dan 10 over half 2 vannacht. Zonder booster wordt het morgenochtend kwart over 10, dat lijkt me dan vroeg genoeg xD

    Edit.. Geoogst... zonder arcadebooster en nu duurt ie niet 17 uur en 39 minuten, maar 21 uur en 35 minuten. Hmm...
    Stripboekboom duurt 7.12, Paradise comics 5.24 en de pixelboom 9.59
    Enige booster was een +6 die ik inzette.

    En erachter dat het gewas 4 uur duurt (3 uur en 58 minuten), dus dat ik dat vandaag niet nog 2x kan oogsten. Zucht.. vandaar mijn "Gedoe zonder Faq" van eerder.
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2024
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Niet vergeten vandaag het fokhotel te vullen, is vandaag kortingsdag, morgen de geleedpotigen voor de weekendquest
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat kan, wel voordat je gaat oogsten anders werken ze niet, als je de vorige keer de pandamunten hebt gehaald dan kan je ook 2 upgrades kopen rechts onderaan voor de arcade stal dan duren nog korter en dan zou je 2 arcade stallen 3 keer per dag kunnen oogsten, geloof dat ze dan met upgrade maar 6,5 uur duren
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    wat komt er uit die nieuwe paradise comics en waarvoor is dat te gebruiken.?
    Als ik de panda's die ik uit het vorige event nog heb ga inzetten voor een upgrade ,
    gelden die upgrades dan eenmalig of het hele event?
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die upgrades zijn dit event eenmalig en worden aan het eind omgewisseld, bij de beloningen zijn weer pandamunten te verdienen, uit de paradise comics komt een superbig- figuurtje met een tegenwaarde van 12.007 bd het voer voor de paradise comic bestaat uit 2 pixelharten ( 4.084 dus 8.168 tegenwaarde en 1 superheldencape, 6 stripboeken en 50 eventgewas)
     
    -matthias1952- en vinc05 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik heb wel een wolkenrij gehaald vorige keer. :wuerg: Is het nu anders en veel ingewikkelde dan vorige keer. Nu meer items op het veld? en die pandamunten? was dat vorige keer ook dan? Lijkt wel of ik spoken zie en zit niet eens op VM veld. xD

    Ga nu wel eerst het ene vakje vullen aan de rechterkant van de boekenkast. Kan je ook die items van vorige keer weer inzetten die staan bij mij nu op de wolk. :oops:xD Van wolk gehaald en hoppa zijn verdwenen. xD Hebben vast weer een andere naam.

    Vraag mij dan ook echt af hoe ik het vorige gehaald heb. :music:
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2024
    jolanda13 vindt dit leuk.