Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Ik kon er vanmiddag ook niet in komen ... heeft best wel even geduurd!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Oei het is hier stil, het goei weer zal er voor iets tussen zitten allemaal op stap en terrasjes doen
    Spik en span is goed haalbaar, niet te moeilijk
    Want met deze temperaturen is hard het boerenlevenxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier heb ik het fok event afgerond.

    Koste wel wat moeite (vooral het rechter rijtje,) maar uiteindelijk gelukt.:D

    S6 iedereen die er nog mee bezig zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bij het fokevent moet ik nog 20 stappen inleveren, dan is alles klaar. Bij die laatste paar, zitten wat fokdieren, waarvan ik nog niet genoeg voorraad heb, dus nu per stapje inleveren. Dropitems heb ik meer dan genoeg, maardat komt ook omdat ik nog met de varkens en ganzen aan het fokken ben voor de openstaande questen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    hier ook fokevent klaar, had redelijk wat op voorraad, mocht nog wel een aantal fokken en alles kunnen leveren. altijd leuk vind ik, als je fokevents uit kunt spelen. wolkenrij is misschien niet bijzonder, maar er zaten best mooie prijzen tussen, dus ik vond het leuk!
     
    Huhmmie38 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    heb er nog meer mensen problemen dat je niet op het event veld kan komen
     
  7. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    jammer dat er geen faq is voor het fok event.
    met de duitse en engelse kan ik niet veel.
    dus ik doe deze keer niet mee.
    mvg john-j
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Waarom wil je naar het eventveld? o_O Die is gesloten momenteel. De events die nu aan de gang zijn, zijn een fokevent en dagelijkse questen. Die laatste zijn gewoon op Farmerama, hoofdakker voor de dropjes en woelige weide voor de gewassen.

    Als je naar die FAQ gaat, kun je vaak rechtsboven ergens kiezen voor Vertalen. B.v. in Google Chrome kun je rechtsboven in de balk op de drie verticale puntjes klikken en dan kiezen voor Vertalen :music:
     
  9. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Het fok event is best pittig... had wel wat op overschot...maar moest nog veel fokken, je moest wel voor dat bloempje...
    Bijna klaar...Het was een sware werkdag op de boerderij...
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  10. Leidie57

    Leidie57 Forumleerling

    Ik blijf steken bij de hyena,s , niet genoeg in de schuur en niet te koop op de markt , jammer
     
  11. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Je kijkt op de markt toch onder dieren van Bahama ??? want hier zijn er een 300 tal te koop.....
     
  12. Leidie57

    Leidie57 Forumleerling

    Ja dat doe ik steeds , ik zal nog een x kijken ,dank je voor je reactie
     
  13. jolanda13

    jolanda13 Teller

    sorry Borkie ik bedoelde ook eigenlijk de woelige weide
     
    Borkie en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  14. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Helaas hebben niet alle dieren een letterlijke vertaling als ik kijk naar de Duitse FAQ. Ik heb behoorlijk wat keren moeten klikken en scrollen om te zien welk (fok)dier er gevraagd wordt om te zien of ik voldoende gefokt heb.

    Ik ga vastlopen op de regenboogforel, ik heb nu niet genoeg BD om ze te kunnen kopen en ik heb geen stal om ze zelf te maken. Helaas zit die forel nogal vroeg in de lijst met opdrachten, anders had ik de wolkenrij kunnen krijgen. Ik denk dat ik ga proberen om de beloning van 125 afgeronde taken te krijgen.
     
    Katinka1700, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  15. ik vind de huidige events niet zo leuk... heb geen drive ofzo om ze te halen... staat op laag pitje. hoe is dat bij jullie?
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Nou er zit volgens mij een bug in. Ik had iets van 56 DI. Dit ingeleverd. En nu staat er dat ik er maar 11 heb ingeleverd. Dit klopt echt niet
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier fase 5 ook af.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    De laatste 4 events heb ik allemaal links laten liggen. Verschillende redenen :)
    Simpelweg, bv vikingevent = gebaseerd op geluk - fokevents = heb nog steeds zeer weinig roze stallen/zelfs nog geen enkele fokq af - ook kijk ik of ik tijd heb om een wolkenrij te halen (soms tekort aan supermest of effectief tijd) - ook simpelweg de tegenwaarde wat je krijgt weegt niet op tegen wat je ervoor moet inleveren.

    En als belangrijkste - events elke week is voor mij echt teveel - heb nog een RL :)

    IK begrijp natuurlijk de spelers die niets anders meer te doen hebben in het spel, dat die zeker meedoen aan alles - waarschijnlijk zou ik zelf ook zo zijn. :)
     
    Laatste bewerkt: 15 April 2024
    Gert-Jannetje, Borkie, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Tja, ik ben niet die speler die niets anders meer te doen heeft :music:Ik werk 36 uur in de ouderenzorg (fulltime) en doe daarnaast een HBO-opleiding van 8 uur les in de week en minstens 8 uur zelfstudie in de week. Ik doe aan alle events mee, omdat ik daar zelf voor kies. Niet vanwege de winst, maar vanwege het plezier dat ik hieraan beleef:D
     
  20. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Klaartje Respect
     
    jolanda13 vindt dit leuk.