Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. heel graag een tikkimaster :)
     
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Das niet grappig. Ik had ook luxe parfum gebruikt. Kreeg ook niets extras
     
  3. hartelijk bedankt! en een fijne dag!
     
  4. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Kan iemand mij vertellen wat een vampierwasbeer waard is, misschien hoef ik dan niet meer te fokken.
    Belangrijk omdat ik geen wasberen meer heb.
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    830.000
     
  6. jolanda13

    jolanda13 Teller

    weet iemand al wat er in de fok stallen gaat,
    ik stop hem meestal vol met van alles en nog wat.
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Heb je ook geen kistjes meer waar ze in kunnen zitten?

    bijvoorbeeld:

    kist vol vrolijke dieren
    kist vol gekke dieren

    kist vol grappen ( kunnen fokdieren uit komen)

    En anders zou ik je 3 farmvelden vol zetten met wasbeerstallen, hier kost de wasbeer op de markt min. 163.845 bd en ik kan bijvoorbeeld een albinowasbeer aanbieden voor max. 8.000 bd
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het event duurt nog een paar dagen, dus je zou ook nog even een paar velden vol kunnen zetten met wasbeerstallen en dan een 100% stallenbonus gebruiken.
     
  9. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Fokevent klaar zal straks de stallen op de weide zetten.
    Tweede deel van het andere event . zaaien en oogsten nu bezig met de 2700 gewassw.
    Wolkenrij staat al dus rustig aan hoef die kist niet perse als de DI niet lukken
     
  10. yeah! alles uitgespeeld!
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Huh? Dat is wel heel snel. Ik ben nog niet zo ver hoor, ik moet nog 362 dropjes voor de kist xD
     
  12. neeej ik bedoel het fokevent. de andere ga ik niet halen ben nog niet eens aan het lange gewas begonnen.. moet nog 140 dropitems dan nog 30 om aan lang gewas te beginnen
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die rij haal je nog makkelijk hoor. Gewoon lange gewassen opzetten. En ik heb je een tikimasker gestuurd, als je die activeert voor je de lablab zaait is die morgenochtend vroeg al klaar en je krijgt er zeker 90 drops van. En dan heb je nog bijna twee dagen om die andere 50 bij elkaar te harken.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je hebt nog genoeg tijd voor die 140 drops. Dit event loopt gewoon tot de wolkenrij en daar ben je bijna. Dan heb je het event gehaald. De rest is voor degene die echt alles willen halen, het zware gedeelte zal ik maar zeggen. Ik ben ook tot de wolk gegaan en in 1 nacht had ik de drops binnen met tikimasker en de lablab. Dus ik zeg halen die wolkenrij. :music: Succes nog.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    oke, we gaan t zien! bedankt voor de tips

    mooie fijne reactie! bedankt voor dit leuke commentaar! het bracht een glimlach op mijn gezicht!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 8 Januari 2024
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zoals ik ook al aangaf in mijn bericht op de vorige pagina. een luxe parfum is geen garantie voor een overslag, alleen een grotere kans daarop. Zet je ook wel 4 dezelfde dieren in bij een fok (dus b.v. 4 chique wasberen)? Als je dit niet doet, kan je zelfs een lager dier terugkrijgen.
     
  16. hoe citeer ik meerdere reacties in 1 post?
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij beide op reageren drukken en reageren. Daarna pas je reactie plaatsen
    Als je dan nog wat toe wil voegen doe je dat via 'bewerk' wat onderaan je post staat. Je komt er dan weer in en kan je nog wat toevoegen of veranderen
     
    knoepertje en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  18. jolanda13

    jolanda13 Teller

    zo het lange gewas is af wolkenrij staat,
    ook die 800 drop items geleverd,
    fokevent ook af,en nu alleen nog het werkplaatsen event,
    succes voor wie er nog bezig is.
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  19. harriejose

    harriejose Forum freak

    Alles klaar,de laatste drops ook ingeleverd.