Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janjoke

    janjoke Doorzetter

    IK krijg alleen snoeppapiertjes als DI van maar 1 van de 3 velden, maar totaal geen vruchtensiroop. Dit klopt toch niet?
    Moet vlg de fac. toch van 3 velden komen of alleen kristalwatervallen want daar stonden sieritems op.
    Hoe kan dit. Wat gaat er fout bij mij?
     
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    De snoeppapiertjes komen van de 3 velden op Bahamarama, de fruit - of vruchtensiroop van de 3 farmvelden

    DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Vruchtensiroop
    [​IMG]
    0,1,4Gewassen
    Bomen
    Burencadeaus
    Toverboom
    Snoeppapiertje
    [​IMG]
    3,6,9Gewassen
    Bomen
    Burencadeaus
     
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    eerste oogst pas gedaan vanochtend, want meteen met de start oogsten is vragen om irritatie.
    487 siroop en 404 snoeppapier, valt niet tegen.
    Zo eerst maar eens zelf uitrekenen wat we eigenlijk nodig hebben.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    0ok ik heb op aanraden van thea gewacht tot vanochtend.
    Ben gister al wel gestart met het eventgewas te vermeerderen zodat ik vanmorgen de versnellers aan kon zetten.
    0ok ik moet eerst eens kijken wat we allemaal nodig hebben om te leveren, zelfs te kijken wat ik mijn buren het beste kan schenken.;)
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  5. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Ik had gister lange gewassen staan bij het oogsten van de velden 0,1,4 geen siroop Di's
    Vandaag wel. !!!!! Dus opgelost
    Dank
     
  6. vermeerderen? hoe dan?
     
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    met vermeerderen wordt bedoeld dat je op grote velden met water, mest en supermest zoveel mogelijk plantgoed maakt tot je alle beschikbare velden met klein veldjes kan vullen en zo snel aan het aantal gewassen komt.
    (als je dat klaar speelt, kan je alle velden inzaaien voor de nacht en kost het minder water, mest en supermest.)
     
    Boeretrien1 en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  8. ok bedankt voor de uitleg
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik draaide gisteren 2x 200% en met een beetje supermest en 2 jacks heb ik nu op 4800 na alle gewassen al bij elkaar xD
    De drops van baha schieten ook al lekker op, alleen de drops van de farm zijn nog een dingetje. Maar het voordeel is dat ik kan zaaien wat ik wil om die uit de grond te stampen. Er liggen nog genoeg eeuwigdurende zaaiquests braak dus keus genoeg.
     
    knoepertje, farmermikkie en vinc05 vinden dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    Bij 7.5 haaientandenketting zou je maar 20 stermunten krijgen, zal een tip foutje zijn denk ik
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    En als aanvulling heb ik 4 jack's gestart met een 100% booster voor eventgewas waardoor ik voor het eventgewas 13 plantjes kreeg van een klein veldje, met als gevolg gewassen, zelfs te veel, klaar. Nu voor de drops.
    Ik wilde eens een keer gek doen, normaal doe ik dat echt niet want het kost je op die manier erg veel susi.:wuerg:
     
    -matthias1952-, kakelot69, Tyrany en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. harriejose

    harriejose Forum freak

    Wat ik wel jammer vind is dat je nu er overal gewassen liggen ik niets meer te doen heb op de farm, alleen maar drops verzamelen.
     
    jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dacht altijd al dit ik snelle Jelle was , maar is overgenomen door anderen :).
    Maar kom er ook wel hoor :(.
     
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik ga hier geen gekke dingen doen omdat ze bij BP te hoge aantallen vragen, en waarom ze dit de laatste events doen geen idee.
    De beloningen zijn ook te slecht om met SM en Susi te gaan smijten en voor je het weet gaan ze bij BP na het weekend weer wat aanpassen ( dat deden ze 2 events terug ook -.- )

    Trouwens bij de start van dit event liep het spel dit keer best soepel, dit kan ook te maken hebben dit keer dat er veel spelers om 2 uur hadden ge-oogst

    Ik weet niet hoe ver ik met dit event komt dat hangt van de droprate af, het eventgewas dropt aardig en op baha krijg ik van kwartakkers bittermeloen 100% di's

    Hoi Klaartjuh,

    De gevraagde vrucht / fruit siroop aantallen kloppen nog niet helemaal bij fase 6 ,7 en 8 in de faq :oops:
     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2024
    Huhmmie38 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  16. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Ik heb net het eerste level gedaan en zou dus 10 stermunten moeten hebben. o_Ok na vernieuwen en cache legen ed heb ik nog geen munten...
    Is daar iets van bekend? Of is die beloning weggevallen (volgens lijst in FAQ niet)?
     
  17. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Het is 1e level krijg je geen stermunten maar sterretjes
     
  18. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Ah... dan heb ik verkeerd gelezen, dus...
    Dank voor je hulp!
     
  19. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    hier het event klaar en de winkel leeg gekocht
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb je een nieuw koosnaampje gekregen ;).
    Ik nog niet klaar.