Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo ik ben lang niet op het forum geweest zeg. Bespreken we tegenwoordig alle events door elkaar heen in 1 draadje?

    Ik lees fokken... daar doe ik normaal wel aan mee maar nu ook helemaal gemist. Ga nu meedoen met het carnaval, die vind ik altijd geweldig (net gestart) en morgen ga ik mij weer even inlezen ;)
     
    knoepertje en .Fisherman. vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier is het event Stad der liefde afgerond en ik kreeg nog een Anaconda Neon:inlove: stalletje erbij.

    S6 iedereen die nog bezig zijn met de event's.
     
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    klopt alles wordt op een hoop geveegd( irritant naar mijn idee)
     
    Huhmmie38, BoerAnnelies en .Fisherman. vinden dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het fokevent is ook gisteren pas gestart, vanaf morgenochtend 10 uur is er babyboom en kortingsdag, dus als je nog wil meedoen kan dat makkelijk.
     
    BoerAnnelies en Tyrany vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is een goede. Ik heb nu alles geoogst, maar dan zal ik morgen de stal weer vullen. Want dat scheelt wel dat het maar 1 SV kost ipv 2.
     
  6. klakje

    klakje Oudgediende

    wacht ook tot morgen. Bij carnaval wel de moeflon binnen, had ik nog niet
     
    Huhmmie38, Boeretrien1 en janniekwak vinden dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    nu 25 keer achter de carnevalwagen aangerend en behoorlijk aantal stermuntjes.
    De wolkenrij items moet je die daar voor kopen of komen die ook bij een aantal spelletjes vanzelf binnen?
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Van dit event heb je maar 1 item nodig en die komt bij een aantal spelletjes evenals de rij zelf.
    In de winkel zijn nog 2 oude rijen te koop. Daar moet je wel de items bij kopen denk ik. Maar zeker weten doe ik dat niet want weet niet welke rijen het zijn
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb het uitgezocht de items in de winkel horen bij de wolkenrijen die te koop zijn
     
    vinc051 en knoepertje vinden dit leuk.
  10. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Voor de mensen die nog met het vorige event, Bakken is liefde niet klaar waren:
    • Het bakken is liefde event komt nog even terug vanaf 14:00 uur op 16 februari tot 14:00 uur op 17 februari 2024
    Dankje wel om het op te zoeken Mieke. Ik veronderstel dat elke rij sieritems hoort bij de wolkenrij die volgt?
     
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Bij mij zijn alle 2 de wolkenrijen carnavalskoningin uitverkocht.
    Dus dat scheelt een mooie slok op de borrel zullen we maar zeggen.xD
     
    -matthias1952- en Tyrany vinden dit leuk.
  12. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Ik heb daar sieritems naar eigen keuze opstaan, dus de sieritems die te koop staan zijn niet verplicht.
    Ga met de muis boven de afbeelding staan en maak dan eventueel de keuze welke rij je wilt kopen met de stermunten.
     
  13. jolanda13

    jolanda13 Teller

    bakken is liefde hapert,had net veld vol gelegen,
    kon ik niet naar andere veld weer moeten uitloggen,weer opnieuw ingelogt,
    is het veld weer heelemaal leeg pff,nu hopen dat die het goed blijft doen.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Carnavalsevent gaat lekker, 34 keer gevangen nu. Had wat bonussen ingezet dus nu beginnen de drops achter te lopen, dus voor de nacht de lablab er maar op gezet met lablab. Ik heb ook een dropitembonus lopen (die je uit zo'n bonussenkistje krijgt) en het zal mij benieuwen wat die oplevert met de lablab.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  15. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ik heb beide wolkerijen niet, dus nu 2630 stermunten bijelkaar vangen:)

    De wolkenrijen binnen, en je kan ze met eigen items vullen, dus niet de items uit de winkel, scheelt je 1750 stermunten
     
    Laatste bewerkt: 16 Februari 2024
  16. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    waar kun je libelle vinden
     
  17. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Op Bahamarama
     
  18. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    HIer alles af, ook het carnavalsevent......dankzij het draaien aan het rad ;) de bonussen kwamen vlot......en SM ook genoeg, dankzij kistjes.....speel wel nog verder voor de muntjes...... Enorm leuk dat er nieuwe stallen en bomen te koop zijn...;)
     
  19. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    carnavalevent is toch wel een van mijn favorieten ook. het is niet meer zo extreem als in de eerste jaren ( kan me herinneren dat er toen echt heeeeel rijkelijk gestrooid werd) maar nog steeds bijzonder leuk om leuke kadootjes bij elkaar te sparen en dingen te vangen! hoop dat ieder er net zo veel plezier aan beleefd
     
  20. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    Goedemorgen.
    Iemand die mij toevallig duidelijkheid kan geven?
    Ik had net bij het carnavalsevent 5 keer stermunt gevangen, hij gaf toen 35 munten.
    De volgende ronde ook 5 ster munten gevangen en gaf toen maar 25 munten.
    Is dit gewoon maar random?
    Alvast bedankt en een fijne dag!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.