Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier zojuist gestart met de 2de ronde (het 5 uurs gewas) alleen al om het sieritem Omarm de Triceratops.
    Deze geeft bij mij aardig wat EP-tjes
     
    annigjen, knoepertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Die zit bijna aan het eind. Succes hoor. Ik ben blij als ik het eerste gedeelte ga halen.
     
    annigjen, Tyrany, knoepertje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Het 5u. gewas binnen met dank aan de opgespaarde Jacks. Nu nog 305 drops voor de wolk. :music:
     
    annigjen, knoepertje en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Al het gewas is binnen lang en kort nu nog 532 drop items halen en dan is de piccolokist
    ook weer gehaald.
     
    schaapje52 en knoepertje vinden dit leuk.
  5. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dank je wel, maar komt goed ik heb nog wat Jacks om in te zetten voor noodgevallen.
    En als BP me goed gezint is dan draai ik nog een bonus ;)
    Jij ook nog suc6 met het event.
     
    schaapje52 en knoepertje vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De tienuurgewassen zijn hier klaar, ik kom alleen nog 195 dropjes tekort. Wat me heel erg meevalt, temeer daar ik een paar keer met susi's heb gegooid en vandaag een 100% draaide. Nu lablab met alle toeters en bellen en supermest op halfjes gezet, dat doe ik straks nog een keer en dan vannacht zonder supermest op kwartveldjes. Dan kan ik morgenochtend beginnen met de korte gewassen en zie ik wel hoe ver ik nog kom. Wat wel leuk is: ik heb al 35 barnsteentjes achter het pandavoer staan dus morgen hoef ik maar één keer te vermeerderen xD

    Oh, en met het fokevent wacht ik ook even tot morgen. De gevraagde tegenwaarde is vrij gigantisch en ik pieste gisteren al naast de pot, toen er ineens geen babyboom bleek te wezen. Dus die fijne kortingsdag en babyboom kan ik wel gebruiken haha.
     
    Laatste bewerkt: 6 Januari 2024
    vinc051, Boeretrien1, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    ja
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  8. Thnx
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga nu aan het laatste stukje van gewas beginnen. Nu nog 2330 aan gewas dan is dat klaar. Zit nu op 591 met de drops. Zijn volgens mij goed op weg. Zo eens even rekenen of ik aan 3 x oogsten genoeg heb. :music:
     
  10. ik kom nog hopeloos veel drop items tekort voordat ik aan het lange gewas kan beginnen!
     
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Tjee wat moet je giga veel inleveren kwa punten van 1 ras.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Tis heel erg veel ja...Zeker als je bijna geen beesten en dus ook geen tegenwaardes nog hebt :music:...
    Zie wel hoever Hofje komt.
     
  13. dropitems... dropitems.. dropitems en nog niet genoeg moet er nog 398 voordat ik aan het lange gewas kan beginnen... ga dit event niet uit kunnen spelen
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De rij kun je nog makkelijk halen hoor, met een lange groente (lablab of zo) en tikimasker. Het hele event uitspelen is bij dit event iets voor de meerdere goden, ik krijg het zelf tenminste nooit voor elkaar xD

    Fokevent is hier trouwens klaar.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  15. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Ik stop halfweg - tot de wolkenrij - ik heb liever een event als dit, je moet niet alles doen om ook de wolkenrij te halen. :)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ging in ene sneller dan gedacht en dus alles gehaald van fokevent xD... andere doet Hofje niet aan mee :p
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  17. woow! fok event klaar! respect!
     
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Druk bezig met allebei. Ik ga met de gewassen tot de wolkenrij. Te druk om alles te halen.
    Ik had nog bijna geen wasberen gefokt, dus moet flink fokken om de waardes te leveren. Voordeel is dat ik dan wel meteen genoeg lavalampen heb.
     
  19. waarmee verdien je lava lampen?
     
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Die horen bij het fokevent. Voor elke fok krijg je een lavalamp. Die moet je tussen de fokdieren door inleveren.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.