Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De eerste 2 stapjes ingeleverd van het event. :music: Nu weer sparen voor stap 3. xD

    We gaan weer vrolijk verder met het lange gewas. :oops: Duurt wel heul lang hoor. xD
     
    knoepertje, nientje1950 en janniekwak vinden dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Nou lekker dan.
    Ik snap best dat 1 mens niet alles kan doen en dan maar op deze manier alle events samenvoegt.
    Maar... daar komt die, ik vind het erg lastig en verwarrend.

    Oke, ik wil even doorgeven dat ik wacht met de fok tot zondag.
     
    hendrika73, wima3102, Huhmmie38 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zo, de Neon Schorpioen is binnen en nu nog de laatste 46 D.I. binnen halen en dan is dit event ook weer klaar.

    Wat me wel op viel is, dat er nog geen roze waaier (werkplaats van de Schorpioen) in de werkplaats van dit is de weg naar de stad mogelijk te maken is.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Heb je beiden al of alleen de neon schorpioen gehaald.

    Ik kan nog niet eens de eerste fase inleveren zo weinig fokdieren op voorraad.
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Echt wel ... je ken hem gewoon maken, staat hier al lang op het veld xD
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Jij blij.

    @schaapje52 De Neon van de wasbeer komt pas bij de laatste inlevering. Dus even geduld AUB.
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nah waar slaat dat nou weer op o_O
     
    snietje1 en knoepertje vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Was gewoon een normale vraag hoor. :oops:Ik heb zeker geduld, maak je daar maar niet druk om.8)xD
     
    snietje1, knoepertje en janniekwak vinden dit leuk.
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Dat zou je ook over jouw reactie kunnen afvragen.

    De reactie's moet je los van elkaar lezen en niet persoonlijk nemen. Dat geldt ook voor deze reactie @schaapje52.

    En nu is ook de Neon Wasbeer binnen gehaald.

    Iedereen die met het event bezig is of er nog aan gaat beginnen S⁶ in ieder geval.
     
    Laatste bewerkt: 5 Januari 2024
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie. Ik kreeg een rijk zombieschaap en een beroemd zombieschaap. :inlove: Kan beter maar met de schaapjes verder gaan. xD Die schorpioenen liggen mij niet zo best. xD
     
    vinc051, knoepertje en janniekwak vinden dit leuk.
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Jouw reactie komt anders ook niet al te lief over, dit hebben we al vaker gehad dus ik hoop dat ik nu niet weer hoef te waarschuwen ;)
     
  12. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    vraagje hoe kom ik aan het twee de ge was al vast bedankt
     
  13. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Dat is geen aardig antwoord ! Jij zegt dat je dat niet kan maken , wordt er geantwoord van wel , dus alleen maar hulp en dan zo een cru antwoord , niet leuk !!
     
    snietje1, gelderblom en janniekwak vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als je het eerste gewas en een heleboel drops heb geleverd kan je het tweede gewas maken in de molen
    en die weer op je veld zetten om te vermeerderen.
     
  15. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    dank je wel hoor fijn wiekeind
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Goed idee! Toch maar weer goed, dat ik eerst ff naar het Forum ga om het praatdraadje te lezenxD ik wacht ook ff met het fokevent tot zondag als het Fijne Kortingsdag is en Babyboom:music: Kan ik ook wat extra fokken voor quests hopelijk:p
     
    knoepertje en Tyrany vinden dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kreeg ik net wel 68 di's van het 10 uurs eventgewas, vind dat maar aan de magere kant -.-

    Hier wacht ik ook tot zondag met fokken :music:

    En ook ik vind 1 draadje voor alle events van 2024 heel onoverzichtelijk, een draadje als dit als extra mocht er nog geen info hier staan over een event en op een ander forum wel vind ik wel een goed idee
     
    knoepertje en wima3102 vinden dit leuk.
  18. ik moet nu nog de 3800 van de korte gewassen produceren en inleveren... echter kom ik nog heel veel dropitems tekort. heb er nog lang geen 800
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nog 13 dropitems, en dan kan ik aan het volgende gewas beginnen.
    Nu even grote akkers met ananas met supermest, en dan hopelijk genoeg drops.
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 495 van de 800 aan drops.

    Het lange gewas duurt wel heel erg lang. Lijkt wel of ik totaal niet opschiet met de hokjes vullen. Pas 3 gevuld en nu nog 3 te gaan.

    We gaan weer vrolijk verder.xD
     
    knoepertje vindt dit leuk.