Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, schatje:inlove: maar de naam nietxD kan er wel mee leven;)
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb net 120 PT gekocht maar de molen is stuk. Dat is pas erg xDxD
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bij mij doet die t gewoon, duurt alleen even wat langer. Blijft langer stil staan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Het is bijna 7 uur en bij mij gaat het slecht, nu pas voor de tweede keer gezaaid met heel veel problemen.
    Natuurlijk wel gefeliciteerd, heb er altijd veel plezier plezier aan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Nee kon niet zaaien of wat dan ook andere velden ook oogsten draaiende bloemen

    maar rond 18u kon ik er in traag maar kon toch die velden oogsten en plantenen heb ook 1 puzzel helemaal gelegd.
    @jannynijenbrinks
    Ik moet nog bijna 1u wachten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Hij doet het wel, maar je moet telkens ff kijken of je ticket is afgeteld. Daarna kan je weer verder:music:
    Geldt momenteel ff met alle muisklikacties die je doet... ook burenkadootjes geven en zaaien/oogsten etc.:sleepy:
    Geduld is een schone zaakxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. jolanda13

    jolanda13 Teller

    probeer net kleine veldjes neer te leggen maar die schapen staan te boren of hun leven er van af hangt.
    kom zo geen steek verder,
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Die schapen maken overuren hihi. xD

    Blijft wel erg hangen en ook bloemetjes die draaien maar het werkt en dat is toch leuk. Je moet geen haast hebben. :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Net pas begonnen, gelukkig is de rij wat korter geworden. Het is net als met een file, gewoon wat later weggaan en je komt om dezelfde tijd aan. xDHet oogsten en zaaien gaat traag, maar lukt wel.
    Ik was alleen niet zo slim met de puzzel volgens mij. Ik dacht ga even uitproberen met de stukjes, die we cadeau hebben gekregen. Ik had alleen niet door dat het blijkbaar niet meer mogelijk is om een stukje dat je hebt neergelegd nog een keer verder te verplaatsen. :oops:
    Nu heb ik dus met 3 stukjes mijn hele eerste puzzel al verknald, weet niet wat ik hier nu mee moet doen. Iemand een goed advies voor me??
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zoek schaap tussen de feestversieringen. xD

    [​IMG]
     
    hendrika73, Sanham, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. dannyelst

    dannyelst Gevorderde

    wat is hij traag weer. Jammer
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar zijn ze mee bezig he. Jammer van dat geklaag altijd meteen als een event net een paar uur bezig is.

    Ontopic: mijn eerste puzzeltje is gelegd xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je het puzzelstukje niet meer kan verplaatsen dan ligt het puzzelstukje op de juiste plek, zo niet dan moet je even je spel verversen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nu traag maar we kunnen gelukkig wel spelen. :music:
     
    tafeltennisster79 en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. jolanda13

    jolanda13 Teller

    nee heb ik niet echt maar is wel elke keer vervelend dat in en uit loggen,
    heb nu met eindelijk de kleine veldjes vol zie morgen wel weer of dat goed is gegaan.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Sorry kakelot maar ik snap het geklaag wel, het spel is zo traag dat het niet speelbaar is, en ja BP is aan het ''onderzoeken'' en hopelijk vinden ze (snel) een oplossing, het lijkt er wel op dat ze bij BP nieuwe mini events niet meer testen ofzo want met het draaiende bloemetje bij de puzzel is de minigame amper te spelen op dit moment en heb ik het spel al meerdere malen moeten verversen.

    Vroeger gooide ze het spel in onderhoudsmodus bij problemen, tegenwoordig blijven ze maar aanmodderen bij spelproblemen en ja dan blijven de spelers wel klagen, want het duurt als sinds 14:00 uur vanmiddag
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    pff, dat viel mee. Zal wel met de rest van de storingen gemaakt hebben, dat hij helemaal niets meer deed. Dacht echt even dat ik de handleiding toch beter had moeten lezen.
    Puzzeltje is klaar!!
     
    schaapje52, janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    weet ook niet of het meteen onder klagen valt je geeft door wat het spel wel/niet doet....en ja sommige vinden dat vervelend snap t wel hoor...hier gaat het spel wel...moet wel vaak lang wachten of een paar keer F5 doen en dan pas laad het spel verder....nou ja hopelijk morgen een betere start...:)
     
    janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik ben wel heel blij dat de puzzel geen tijdslimiet heeft, mn puzzel loopt net vast. Het ging wel lekker, tot het bloemetje bleef draaienxD

    Ps, ik zie nu dat het niet uitmaakt, plaatjes die al vast staan, blijven op hun plek
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2024
  20. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier sluit ik me bij aan.
    Maar weet iemand hoe ik de foto in het andere draadje kan plaatsen.
    Je kunt namelijk geen boerderijfoto maken als je in t spel van de foto's zit en een kopie maken lukt ook niet.