Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Yeah level 30 in een keer gehaald. :music: De haargelfabriek is binnen. Ik ben tevreden. xD Morgen rustig verder en dat is allemaal extra.
     
    Tyrany, jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Vanochtend begonnen aan level 36, maar 37 niet gehaald. Straks maar eens opnieuw doen met het hulpdraadje, want ik zou toch graag vandaag het event afronden.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Goedemorgen allemaal. Hier net level 38 voor de tweede keer gedaan en nu alles klaar dank zij miekje :inlove:Dank je wel !!!
    Nu maar weer afwachten wat het volgende wordt . Voor degene die nog niet klaar zijn ; succes !! Allemaal een fijne dag ;)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sta nu voor level 36.
    Alles gehaald, de knechtjes, de koekoek en de myst stal. :music:

    Laat level 22 even voor wat het is en probeer nu nog bij de 40 te komen. We hebben nog tot morgenavond. xD
     
  5. sommige games gaan heel makkelijk en anderen kom ik niet uit.. nog meer die daar last van hebben? ik moet nog 125 sterrenmunten dan heb ik de wachtrij + items binnen
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je hebt maar 1 item nodig voor de wolkenrij hoor. Je kan dan nog iets anders kiezen van stallen of stekjes als je dat wil natuurlijk. :)

    Er is een hulpdraadje waar de levels staan uitgewerkt.

    Succes hoor.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. ja ik kwam erachter! 1 item teveel gekocht... maar goed nu kan ik sparen voor andere items!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je weet toch dat je slechts 1 item nodig hebt om de wolkenrij te hebben. de andere 2 zijn vrij in te vullen.
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  10. jolanda13

    jolanda13 Teller

    heb ze ook allemaal aangeschaft is nooit weg zeg ik altijd maar,
    en de stallen en stekjes ook al binnen,
    nu nog kijken wat ik verder nog wilt.
     
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    heb heel winkeltje leeg en nog sterrentjes over
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nu tot en met 26 gespeeld en kan er nu nog 2 spelen. Vanavond nog een oogst, dat zijn weer 2. Morgen ben ik vrij en ik zag in de schuur nog een +1 voor eventgewas voor 8 uur, eens kijken of ik dan toch nog het hele event kan halen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb tot en met 40 gehaald binnen de tijd. :music: Behalve level 22. Die zojuist nog weer geprobeerd en met extra tijd niet gehaald. Kan rond 12 uur nog gewas oogsten dus dan nog een keertje proberen mits ik drops genoeg heb.
    Ga nu eerst mijn muntjes opmaken voor ik het vergeet. Ik kom net 4 muntjes te kort om alles te kunnen kopen. xD
     
    -matthias1952-, jolanda13 en knoepertje vinden dit leuk.
  14. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Dank je wel voor je hulp, groetjes riekje111
     
    jolanda13 en knoepertje vinden dit leuk.
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    En weer een nieuwe quest . De zoektocht naar spelletjes
    Ga ik weer meedoen wel heel veel Di
    !0.694 gewas op maar 1 veld :oops: en Di 655 plumeaus en stevig katoen 1740 . Als ik goed geteld heb ?
    S6 voor degene die meedoen
    Grt Tineke
     
    vinc05 en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Alles kunnen behalen gisteren, met dank aan de uitleg van miekje om bij level 22 een tijdsbonus te gebruiken.
    Blij met de haargelfabriek:inlove:
     
    Tyrany en jolanda13 vinden dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nog druk bezig met de macarons, nog 6 levels te gaan. Gisterenavond draaide ik bij mijn laatste oogst een 100% bonus, dus kan ik de +1 bonus voor eventgewas lekker in mijn schuur laten staan. Met 2 oogsten zou het nu klaar moeten zijn, als ik geen fouten maak.
    Voorlopig heb ik het draadje van Miekje alleen gebruikt om even het plaatje vantevoren gezien te hebben en te beslissen hoe ik ga beginnen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb net level 22 weer gedaan en had nog 1 macaron over en toen was de tijd weer om. >:( Kan nu heel misschien nog 1 x proberen want de drops zijn op.

    Dankzij de voorbeelden die Miekje in draadje heeft geplaats ben ik heel ver :music: gekomen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. mama..66

    mama..66 Junior expert

    loop nog steeds vast, bij uitleg Miekje krijg ik alleen de boekenkasten, dus ... al zeker 10 x gespeeld en zet mij telkens helemaal vast (Grrr)...
    oké, gevonden, niet binnen tijd maar kan verder
     
    Laatste bewerkt: 17 Januari 2024
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik was er maandag al mee gestopt. Ik had de wolkenrij en nog een paar mooie prijsjes binnen. Toen het lastig werd , vond ik het wel goed