Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    22 moet je een bonus inzetten vlak voor je tijd om is anders red je hem niet
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gelijk opgeschreven. Dank voor de tip.
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Wou kijken hoelang we nog macarons kunnen doen op de kalender maar sta er niet op :(
    dan maar naar de faq
     
  4. hoogendoornmulder

    hoogendoornmulder Forumleerling

    Ik kom opeens niet meer op het hulpdraadje, gisteren wel, vandaag niet meer. Hebben meer mensen daar last van ?
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

  6. hoogendoornmulder

    hoogendoornmulder Forumleerling

    Sorry maar dit link brengt me bij een heel ander draadje...
     
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dan weet ik niet wat je met het hulpdraadje bedoelto_O
    Dit is toch echt het hulpdraadje van het macaronmania event en daarin staat de post met de link van miekje naar de hulp hoe je het minispel kunt spelen:music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. hoogendoornmulder

    hoogendoornmulder Forumleerling

    ik hem em hoor, ik klikte op het groene balkje, de draad kwijt in een event, en toen zat ik in een heel ander event. Even naar boven gescrold en toen lukte het wel. Wel vreemd, als je bij de eventaankondiging op hulpdraadje mini-game klikt krijg je niks. Maar hartelijk dank voor de hulp !
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sta nu voor level 22. Eerst weer gewas zaaien en oogsten.

    Level 19 2x gedaan en niet gelukt helaas. Wilde de tijd ook verlengen maar dat lukte dus ook niet in alle haast. De rest alles klaar. Als ik nog tijd over heb dan doe ik level 19 nog een keertje, is een boompje te halen.

    Vraagje over een level.
    Ik heb level 22 gedaan en niet gelukt, ook met extra tijd niet. Zat muur vast dus opnieuw weer tijd genomen en kwam niet meer los. Dus dan maar afgesloten en kreeg 5 muntjes. Dit level heeft veel gewas gekost pffff. Mijn vraag is nu: Ga je dan niet verder naar level 23? Sta nu nog steeds op nr 22 ondanks de 5 muntjes.
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2024
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Wel schaapje, ik had net hetzelfde met l 11 - was verkeerd begonnen en kon niks meer verzetten.
    Ben toen gestopt uit ""boosheid' hahaha.
    Vanmorgen opnieuw geprobeerd, en wat zag ik, ik moest opnieuw hetzelfde level doen. :( Dus nu heb ik al schrik voor l 22.

    Ik moet wel zeggen dat ik niet meer weet hoe ik l 11 gestopt ben, ik denk dat ik gewoon op mijn 'terug' knop geklikt heb.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zou het gewoon proberen door goed te kijken naar voorbeeld van miekje om hem gewoon
    uit te spelen. Daar kan je zolang als je wil over doen.
    Dan zou die naar 23 moeten gaan.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende



    Level 22 is inderdaad een hele vervelende. Ik heb hem uiteindelijk drie keer moeten spelen en toen had ik hem nog niet eens binnen de tijd xD. Als ik jou was zou ik een foto maken van Miekjes oplossing, en die dan op je dooie akkertje naspelen. Dan mis je wel die 15 supermest, maar je kunt tenminste verder.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo miekje is klaar
    Nu rustig verder met zaaien en oogsten
     
    jolanda13, margo-64, -matthias1952- en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Maar waarom bleef die dan op hetzelfde level staan, als ik niet verder kan. Of moet je automatisch het level opnieuw doen, als je toch maar 5 muntjes krijgt?
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt pas beginnen aan een volgend level als je het huidige level uitgespeeld hebt, al dan niet binnen de tijd.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Oh ok bedankt :)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dus je moet dan echt uitspelen en een geel rondje krijgen. Ik heb afgesloten met x en kreeg 5 muntjes maar geen geel vlak. Ik had de foto bij de hand en toch ging ik de mist in bij level 22. Dus zo opnieuw proberen en stap voor stap uitspelen en dan maar niet binnen de tijd.

    Het heeft mij weer 4 x gekost, pfff, maar ik ben door naar level 23. Heb dus nu 5 levels verspeeld aan gewas. Met foto erbij en ging weer totaal de mist in.

    Maar we gaan weer vrolijk verder. :music:

    Update:

    Level 19 opnieuw gedaan en gehaald. Boompje binnen.
    Level 22 laat ik even voor wat het is. Als ik tijd en gewas over heb dan probeer ik het nog wel weer.
    Sta nu voor level 27 en alles gehaald behalve 22 nu.
    Eerst weer gewas zaaien en oogsten en dan weer verder.
     
    Laatste bewerkt: 15 Januari 2024
  18. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    ik kan niet op het draadje komen van miekje dan krijg ik de boekenkast en op het hulpdraadje daar krijg ik een bloemenmandje zit ook vast op 22
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb level 22 geprobeerd hier neer te zetten maar de kopie lukt niet helaas.

    Ik ben bij level 30 aangekomen. De haargelfabriek. Die wilde ik graag halen. :music: Dus daar ga ik nu voor. Nog tijd genoeg om die te halen.

    Alleen level 22 nog niet gehaald die is erg lastig.
     
    Laatste bewerkt: 15 Januari 2024
    jolanda13 en Tyrany vinden dit leuk.
  20. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    https://drive.google.com/file/d/1QBUTyzvfo8uIS6UHc2FqxfSmIYcLSnqD/view

    Zelf ben ik nog maar op l24 beland :( Als ik l30 haal ben ik al tevreden, al de rest is extra, hoeft niet, maar mag :)
     
    Laatste bewerkt: 15 Januari 2024
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.