Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    ***niet farma-gerelateerde link niet toegestaan***

    Ik hoop dat het linkje werkt want die facebook-linkjes doen nog wel eens raar.

    Anders moet je even bij facebook games kijken, het spelletje waar ik naar linkte heet gewoon Ball Sort Puzzle.

    Stand van het event hier: eigenlijk net pas begonnen want werk, maar uit een kist vol partytickets kreeg ik zomaar 100 stuks en na wat draaiwerk levert een kwartveldje nu 12 gewassen op. Dus daar gaat mijn supermest xD Acht spelletjes gespeeld nu, zonder hulpdraadje, ging prima. Bij de hogere levels zal ik het hulpdraadje wel aanspreken :music:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 12 Januari 2024
    schaapje52 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Gevonden, maar zelfs daar kom ik niet verder pff, helemaal niet mijn ding.
    Maar toch bedankt voor het delen.. Zal je morgen een dropje sturen.
     
  3. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Heb 22 gehaald, via duits forum;)
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 1 t/m 14 klaar en alles gehaald binnen de tijd. :music: Nu bij nr 15 is de secretarisvogel te halen dus even goed opletten. o_Ok al blij met knechtjes en supervoer.

    We gaan weer rustig verder.
     
    -matthias1952-, margo-64, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb de eerste 10 spelletjes gespeeld, maar het 9e gisterenavond terwijl ik heel moe was, dat had ik niet moeten doen. Daar staat nu maar 1 ster bij. De partytickets vind ik niet de moeite waard om die opnieuw te spelen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Er zijn wel leuk prijzen te halen. Mooie stallen/verblijven en bomen maar ook stekjes en myst stallen. Maar de knechtjes en supervoer is ook altijd super om te krijgen. Ik ben eigenlijk met heel veel blij wat er te winnen valt. Maar de verblijven zijn toch wel mijn favoriet. Ik ben nu bij de secretarisvogel en hoop die ook te halen.

    Zag vanmorgen pas dat je voor de muntjes ook stallen en stekjes kan kopen. Die blz had ik even gemist. :oops:
     
    Laatste bewerkt: 13 Januari 2024
    janniekwak vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je hebt voor de wolkenrij maar 1 item nodig. Je kan voor je overige munten dus ook voor andere dingen kiezen als je die leuker vind
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel hoor! Ik ga zeker stallen en stekjes nemen na de wolk met sieritem. :music: Net heel erg mijn best gedaan en super concentratie voor de secretarisvogelnest :D gelukt :D.
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Werkt prima,dank je.
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb de wolkenrij en de sieritem gehaald. Weet niet in welke level ik zit. Maar ga nu kijken voor leuke prijzen die nog te behalen vallen.
     
  11. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    tot en met 37 gedaan, en vanaf 32 word het toch echt moeilijk, maar met hulp is het te doen:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Veel andere prijzen vind ik wel de moeite waard, maar de partytickets niet. Net heb ik spelletje 11 (knechtencoupon) net niet binnen de tijd gehaald, omdat ik met een duf snipverkouden hoofd zit te spelen. Ik probeer zo ver mogelijk te komen zonder het hulpdraadje van Miekje. Ik ga deze zeker wel opnieuw doen, knechtencoupon, stallen, stekjes zijn bij mij echt reden om een level opnieuw te spelen.

    Dank je, dit had ik ook nog niet gezien. Dan ga ik daarna ook eerst voor de stallen en stekjes.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. debeus

    debeus Doorzetter

    dit is toch de praatgroep macromanie ????????????
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Onder andere ja.

    En wat een boel vraagtekens zeg, waar is al dat geschreeuw voor nodig?
     
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja ook , had je een vraag dan.

    Denk dat de toets bleef hangen :music:.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo schiet hier al lekker op level 27 gedaan
     
    margo-64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan beterschap hoor. Ik heb steeds even goed gekeken van foto en dan de dozen gevuld. Ze worden steeds moeilijker en nu wen ik er alvast aan door te kijken en snel te schuiven. Dus we blijven proberen en is echt wel een leuk event wat vaker mag komen. Vorige keer had ik ze niet allemaal gehaald, sommige lukte toen niet. Dus benieuwd hoe het dit keer gaat.
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat is het dus precies de uitdaging om het gewoon zelf te kunnen en te doen
    Goed voor de hersenpan zeg maar
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ben nu aangekomen bij nr 18. De combinatie van plaatje/foto kijken dan doosjes vullen werkt prima. Alle 18 binnen de tijd gehaald wel met behulp van de plaatsjes/foto hoor. Heel benieuwd hoe het straks gaat als het moeilijker wordt.
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier alle 40 keer gedaan en heb er 5 niet binnen de tijd gered.
    Maar heb nog gewas over dus nog wat drops verzamelen en ze nog een keer proberen.
     
    -matthias1952-, Tyrany en schaapje52 vinden dit leuk.