Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier de tijdelijke events van 2024.
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dit is misschien wel net zo handig, Klaartjuh:music: Gewoon een vast praatdraadje voor alle tijdelijke events i.p.v. telkens per event een apart draadje te moeten aanmaken:)
    Wat het dinosaurussen event betreft... ondanks de naam Knuffelige T-Rex, wil ik niet knuffelen met een T-Rex:wuerg:
    Misschien wel een mooi plaatje voor de Wallpapers in de Mediatheek?:inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemiddag
    Altijd een heel moeilijk event vanwege de DI s je moet er wel 1750 pfff :oops:
    En dat van maar 1 veld helaas jammer je kan ze daar niet maken
    Gewassen nodig Skullette 10.300 en Ammonitia 7,040
    Nou we gaan proberen om het weer voor elkaar te krijgen s6 die meedoen
    Grt Tineke
     
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je kan het beste beginnen met het 10 uurs gewas, je hebt er minder van nodig en die droppen beter.
    Je hoeft maar 1 van de 2 eventgewasen te doen om de wolkenrij te halen ;) , en ja voor het hele event zijn het inderdaad iets te veel di's die gevraagd worden van maar 1 veld :oops: :wuerg:

    edit:

    ik heb trouwens een edit gedaan in me post in het geruchtendraadje 8)
     
    Laatste bewerkt: 3 Januari 2024
    Tonnie-Hovenier, Borkie, farro en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Dit lijkt mij juist zeer verwarrend, want nu moet je volgens mij steeds opzoek naar het begin van een nieuw event, want de pagina`s
    lopen wel steeds door. Dus ik zeg niet doen.
     
  6. lijkt me bijna onmogelijk...
     
    Tonnie-Hovenier en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je hoeft maar 1 van de 2 eventgewassen te doen om de wolkenrij te halen, je kan bij dit event weer in de molen een aantal SV zetten en daarachter om de 5 uur de eventgewassen om die op te sparen zodat je als je met het volgende eventgewas wil beginnen een grotere startvoorraad hebt
     
    Tonnie-Hovenier, Borkie en vinc05 vinden dit leuk.
  8. huh? die molen snap ik even niet?
     
    Tonnie-Hovenier en Borkie vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga ook mee doen en zie wel waar ik uit ga komen. :music:

    Zal eens denken met welke ik ga beginnen. Die van 5 uur spreekt mij meer aan dat die hele lange. Dus zal eens even denken hoe of wat.
    Eerst gauw een lang gewas neerzetten voor de drops. :music:
     
    Tonnie-Hovenier, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Bij aanvang event moet je eerst kiezen of dat je met het 5 uurs of het 10 uurs gewas wilt beginnen en vervolgens moet je dan eerst in de molen de gewassen maken, om de 5 uur krijg je nieuwe amber waarmee je dan in de molen achter bijvoorbeeld 8 SV de eventgewassen kan maken om een voorraadje te hebben als je met het volgende eventgewas wil beginnen, zoals je dat kon doen bij het huidige event
     
    Tonnie-Hovenier en Borkie vinden dit leuk.
  11. maar waarom achter SV?
     
    Tonnie-Hovenier en Borkie vinden dit leuk.
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat is het handigste omdat dat best lang duurt, je kan ook eerst het dierenvoer wat je wilt maken in de molen zetten dan een aantal SV en daarna pas het eventgewas als je ook aan het andere eventgewas wilt beginnen
     
    Tonnie-Hovenier en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gewoon net als bij het kerstevent.

    Omdat SV zo lekker lang duurt, dan verloopt de boel niet terwijl jij lekker ligt te slapen. Je kunt ook de Baha-molen gebruiken, dan zet je ze achter een zooitje pandavoer xD

    Zelf ga ik beginnen met het lange gewas, want vrijdag en zaterdag moet ik werken. Dan zal er ook nog wel wat tijd overschieten om een paar fases van het tweede deel te doen.
     
    Laatste bewerkt: 3 Januari 2024
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    hoi ik heb een bericht in weetjes wil je daar even naar kijken ?
    Grt Tineke ik snap iets niet
     
    Tonnie-Hovenier vindt dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik begin met het lange gewas, morgen en vrijdag moet ik nog werken.
     
    Tonnie-Hovenier en Borkie vinden dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga ook maar voor het lange gewas. Ik moet mijn scriptie afmaken en ik word momenteel een beetje teveel afgeleid door de farm:wuerg:xD Morgen ff opstarten en vermeerderen en daarna zaaien en computer uit:oops:
     
  17. oooh wat ben ik een uilskuiken! ik had een super lang gewas gezet gisteren, 20 uur... op de plantage... oogst ik um net per ongeluk! jammer vanwege de dropitems.. nu 6 uur gewas gezet met water en mest
     
    Tonnie-Hovenier vindt dit leuk.
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dat is jammer:oops: hopelijk droppen ze goed daar want ervaring leert weinig DI bamarama s6
     
    Tonnie-Hovenier en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  19. ja precies! ik dacht neej! toen ik klikte maar ja... te laat! vannacht maar een lang gewas zetten... hoop idd op veel drops
     
    Tonnie-Hovenier vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik hier toch begonnen met de 10 uur gewassen.

    Ik kreeg 132 drops. voor mijn doen best wel super goed. :music:

    Iedereen succes en veel speelplezier. :)