Arboretum

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 4 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb in mijn arboretum 8 bomen staan. Helaas zit ik geen mogelijkheid om meer slots toe te voegen... zit hij nu vol? En moet ik een nieuwe aanschaffen? Of komen er nieuwe slots bij als ik de quest verder uitspeel. Heb al redelijk wat ingeleverd maar nog niet alles
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    8 Is het maximale aantal die je per bomen (arboretum,) werkplaatsen (fabriek) of menagerie (stallen) kan plaatsen daarin.
     
  3. Oké, dus dan moet ik een nieuwe aanschaffen?
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Dat is aan jouw.

    Je zou ook nog even kunnen kijken in de boom der wijsheid, want daar kan je voor 500 sterretjes menagerie of 415 sterretjes arboretum of 500 sterretjes ook een fabriek vrij spelen bv.

    Deze vind je aan de rechter kant onderop aan de tak
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  5. Ja die heb ik dus al vrijgespeeld!
    Voor de bomen dan, ook die van bahamarama, en die wil ik juist uitbreiden... ik kan mijn bomen niet kwijt
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb nog geen van beide velden vrij gespeeld, dus hoe dat dan verder gaat heb ik geen idee van.

    Ik heb zelf van elk (op alle 3 'Farm, Baha en VM') velden 2 stuks. En soms maak de keuze om er 1 leeg te maken voor een andere boom bv.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt extra arboreta etc. bij kopen voor TG, maximaal 5 per soort geloof ik. Maar dat is wel een hele dure grap en dan nog kom je op een punt dat je niet al je bomen en stallen kwijt kunt. Je zult dus keuzes moeten maken wat je neerzet.
    Wat je kunt doen is een paar leuke quests uitzoeken om aan te werken en daarvoor de benodigde stallen/bomen neerzetten (denk dan ook aan boomvruchten die je nodig hebt voor het voer).

    Ik heb zelf alleen een farm-menagerie bij gekocht, omdat ik die eigenlijk altijd wel op heb staan en met slechts één menagerie kan ik het veld niet mooi symmetrisch maken (dat is een obsessie van mij xD ) en ik red me er prima mee.
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb dus meerdere aangeschaft, omdat dit spel mijn hobby is en ik daar wel geld in wil steken. Ik koop soms TG om daar in het spel bepaalde zaken mee aan te schaffen. Een menagerie, fabriek of arboretum is inderdaad duur... 299 TG voor een menagerie en 199 TG voor een arboretum. Je kunt er wel meer dan 5 per soort van aanschaffen, maar je kunt niet meer dan 5 per soort op een veld zetten.
    Dus zou je bv. 6 menagerieën hebben, dan kunnen er 5 op de hoofdakker en zou de 6e op Woelige Weide of de Open plek gezet moeten worden.
    Het is een eigen keuze, want noodzakelijk zijn ze niet. Uiteindelijk ga je je doelen behalen, of het nou iets langer duurt of wat sneller gaat... Het is jouw manier van spelen!
     
  9. Merci! Voor je uitgebreide antwoord!! Das lief!
     
    Cornelly52 en Borkie vinden dit leuk.
  10. salvatore1958

    salvatore1958 Forumleerling

    in de opdrachten heb ik een fabriek 2 en fabriek 2 vrijgespeeld moet ik ze toch kopen
     
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Je hebt niet de fabriek vrijgespeeld, denk ik... waarschijnlijk blauwdrukken om de fabriek uit te breiden:music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.