apple ipad

Discussie in 'Help archief' gestart door domburg, 19 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. domburg

domburg Junior expert

Kan je farmerama op een apple iPad spelen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, dat kan.
    Ik heb daarvoor puffin geïnstalleerd. Het werkt goed, niet zo goed als op een laptop, maar toch.
    Ik vind wel dat je knechten nodig hebt.

4. domburg

domburg Junior expert

Bedankt ! Is er maar 1puffin om te installeren of welke moet je dan hebben/nemen

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik vermoed maar 1 puffin, want ik weet niks van computers, en het is zelfs mij gelukt.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat is aan jezelf. Je hebt er eentje met reclame die je eerst kunt proberen. Als je het helemaal niets vind, is het jammer om er geld aan uit te geven. De snelheid is hetzelfde. Als je na een tijdje de reclame vervelend vind, kun je voor een paar euro een betaalde versie aanschaffen.
    De gratis versie is zo nu en dan veranderd. Het was een tijd gebonden aan het tijdstip waarop je kon spelen. Mijn man heeft hem voor me gekocht op de i-pad. Met knechten werkt inderdaad een stuk sneller, maar ik heb ook wel zonder knechten gespeeld.
    Op de telefoon heb ik de gratis versie, die werkt net zo snel. Maar door het kleine scherm niet prettig. Alleen voor noodgevallen.

7. domburg

domburg Junior expert

oke bedankt, ik zal eens kijken, Heb er nl ook totaal geen verstand van, Als ik nog vragen heb, dan horen jullie weer van me

farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.