Apentempel / annonaboom

Discussion in 'Help archief' started by boemer49, Jun 17, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boemer49

boemer49 Oudgediende

ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een groot probleem[ voor mij dan ], ik heb gisteren een boom gekocht uit de tempel hij was nog donker ik dacht dit is de laatste want ik had liever aan de lelie verdergegaan .
    nu blijkt dat ik deze boom al lang heb na het oogsten vandaag 401 vruchten .[hij heet suikerappel] maar stond anders beschreven ,
    anona boom of macadamia boom of zo [heel vreemd ] nu heb ik daar 25 of 27 gouden bananen voor weggeteld ...
    en het was net of ik er al een voorgevoel van had deze heb ik al.en ja hoor ik heb er nu 5 had er gisteren 3 gekocht om mee te beginnen ... wat kan ik nu doen?????graag een antwoord aub b v d groetjes leonie ....hij stond donker afgebeeld in 5 en nu nog ...de andere in de laatste ...

Last edited: Jun 17, 2016
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

https://board-nl.farmerama.com/inde...euze-stallenbouwer-20-22-november-2015.18584/
    https://board-nl.farmerama.com/inde...tekjes-19-21-februari-2016.20130/#post-285120
    De desbetreffende faq is (nog) niet bijgewerkt. Je kan ze wel bij de eerdere events terug vinden.
    De suikerappel komt van de Annonaboom en kan je vrijspelen in kamer10 van de apentempel . De Macadamia staat in kamer 5 van de tempel. Als je denkt dat er iets niet goed gegaan is kan je het beste een ticket naar support sturen. Dan kijken het daar voor je na. Wel graag je usernaam en id vermelden.

3. boemer49

boemer49 Oudgediende

dank je wel enk , dat heb ik gedaan en ze zijn het aan het nakijken ,maar het was echt de anonaboom die ik in 5 heb gekocht ...ik wilde liever verder met de lelie maar daarvoor kwam ik 1 banaan te kort vandaar dat ik de boom maar nam ...
    nu maar weer opnieuw gaan sparen mochten ze het niet kunnen uitzoeken ....toch bedankt voor je antwoord ....

4. annwei

annwei Veteraan

Even helemaal off topic, maar waarom heb je in je banner een andere naam staan dan in je avatar? Geeft dit geen verwarring bij andere spelers?

5. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Nee hoor, tenminste bij mij niet... ;)

6. boemer49

boemer49 Oudgediende

nee hoor, annwei, nog niets van gemerkt ....maar mijn probleem word er ook niet mee opgelost ....kan mooi weer opnieuw verder gaan ,met sparen ...25 g bananen is best veel ....:cry:

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Een eigen draadje omdat het niet bij het event hoort, op slot omdat het iets voor support is en topic starter aangeeft ticket gestuurd te hebben (zo niet dat graag nog wel doen).

Thread Status:
Not open for further replies.