Anjers voor dropitems?

Discussie in 'Help archief' gestart door Aartmans, 25 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Wat ik mij afvraag is of anjers in de avond het beste is om de dag daarna de meeste dropitems te krijgen. Ik zit nu bijna in level 107 en heb in het woonhuis onder de anjer het een en ander vrij gespeeld. Op een 1/4 veld doe ik er 16:38 uur over om een anjer te oogsten, zonder water en of mest. Met water 13:02 uur, en met mest er bij 11:36 uur. Maar mest gebruik ik dan liever weer voor de eventgewas. Dus mijn vraag is: wat te zaaien voor de meeste dropitems.
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja dat kan je het beste doen en ook moet je de anjers veredelen in de schuur om de tijd te verkorten gr Tineke en s6
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan het beste gewas neerzetten dat precies klaar is als je weer gaat oogsten in de ochtend. Op die manier verlies je geen uren waar je anders ander gewas in had kunnen kweken wat je dan ook di zou opleveren. Anjers leveren goed di op, maar als je korte nachten maakt zijn rozen misschien ook een optie. En wat Tineke al zegt vooral gewassen veredelen zodat ze kort duren. Anjers en Rozen zijn heel goed te veredelen zodat je zonder de wolk die 5% snellere supermest geeft de gewassen met supermest toch heel snel klaar kan laten zijn. Dat is altijd handig als je nog di te kort komt.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo te lezen heb je je anjers al veredeld, de mijne (volledig veredeld) doen er met mest en water geen minuut korter over xD

    Om de tijd nog verder te verkorten kun je levensbron en levenselixer gebruiken, dan duren ze nog 10.27 uur.

    Zo doe ik het bij dit event in ieder geval wel. Met een beetje planning kan ik dan maandagavond die tweede rij binnen hebben, zonder inzet van extra SM.
     
  5. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Oke, dank voor de tips. levensbron (was even zoeken waar dat was) maar die kan ik niet niet maken, zit in beging level 4. Levenselixer kan ik dus wel maken, en daar moet ik het dus even mee doen. En dan maar geschriftenverzameling maken en die opeten, zo dat ik gauw in level 5 kom.
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ook geen level 5 maar ik koop ze op de markt. Is wel duur, maar dan heb je ook wat xD
     
  7. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Ik heb net even gekeken, en ik moet nog 395 geschriftenverzameling moet maken om in level 5 te komen. En ja kopen kan, maar ik ben liever zelfvoorzienend ;)
     
    Laatste bewerkt: 26 September 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.