andersomdag

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

is het vandaag andersom dag?? al mijn stallen in de schuur staan door elkaar, de kip heeft een tekst van een egel stal, eenden zijn kippen geworden, is hier meer over bekend??
    hoor het graag

2. Wofrij

Wofrij Teller

hier zijn ze allemaal bij hun eigen stal gebleven. Misschien teveel stallen waardoor die arme beestjes in de war zijn geraakt!xD

3. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

ik heb dat regelmatig, dan is het tijd om de computer even op te schonen. Plaatjes staan bij de verkeerde dieren etc.

4. henny54

henny54 Regelmatige auteur

Het wil wel eens gebeuren, je kunt dan beter de flash even opschonen en ook de cookies en cache, deze verwijder je door de ccleaner even te laten lopen. Beiden kun je bij mijn banner aanklikken en zijn gratis.
    Daarna wel even opnieuw opstarten, succes.

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi.
    ja flash leggen dat had ik gisteren al gedaan, pc vanochtend opgestart geen probleem maar na f5 dus wel staan nog steeds door elkaar en bij sommige staan geen plaatjes, maar werk in uitvoering, dus een takelkraan met een werkhuisje ach je weet wel....:)

probleem is opgelost.......

Laatste bewerkt: 26 Januari 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.