andere bommel met beloningen

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 17 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

Klopt het dat er een verandering is die toevallig bij sommige spelers al zichtbaar is ?
    Een medespeler heeft vanochtend bij Bommel een andere situatie gezien, andere cadeaus verpakking en het regende en daar was de regenboog.
    Bij het scherm wat er komt als 'je hebt 1 draai gewonnen' kreeg je normaal 5 supermest of een sterretje, deze keer waren het 5 ezels :)
    Niet verkeerd denk ik als dit een wisseling van beloningen gaat worden, benieuwd wat ze bij de volgende krijgt.

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik denk dat zij een dag niet is ingelogd dan begin je weer bij dag 1
    En dag 1 krijg je of een paar dieren of iets van van een gewas
    en dag 2, 3, en 4 heb je dan ook weer kans op knechten (dag twee 2 uur, dag drie 4 uur en dag vier 6 uur) en vanaf dag 5 krijg je weer de kado's die jij beschreef....
    (met een hele dag niet inloggen bedoelen ze dan van 24.00 uur tot 24.00 uur)

En dag 1 regent het inderdaad bij bommel en komt er een regenboog zodra je op taart klikt en de kadootjes zijn kleiner...... Ik sla soms op een andere boerderij wel eens een dagje over en heb dan soms geluk dat ik op of dag 2 of 3 of 4 knechten krijg :)

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-dagelijkse-login-bonus.4755/

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Wat jij en bibi beschrijven ken ik ook van de andere accounts. Ik vind het nog steeds raar dat het leuk is om een dag niet in te loggen. Maar de cadeautjes bij Bommel zijn dan gevarieerder.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Op die andere boerderij log ik wel vaker even een dagje niet in alleen al om dan kans te maken op die knechten...
    Dit keer tijdens event ook weer geluk hiermee op dag 4 de 6 uur knechten gekregen :) en ja daar wil ik wel eens een dag je voor missen....
    Ps heb dan wel alleen bomen en stallen staan want heb geen zin in onkruid

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.