Amerikaanse populier zaadjes

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerDirk, 29 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerDirk

BoerDirk Forumleerling

Ik zoek de boom die Amerikaanse populier zaadjes produceert?

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Deze komen uit gelijknamige boom (die je in je vraag noemt.) Deze kan je alleen via een raadselboom event krijgen. Ik zal even zoeken welke precies die zijn.

3. BoerDirk

BoerDirk Forumleerling

Dus als ik zoek op populier en er komt niks, dan heb ik die niet.

Onee, natuurlijk, weer zo'n gevalletje dat de boom op de boerderij staat terwijl je die voor Bahamarama nodig hebt, helemaal duidelijk (nope) Zoek jezelf de tierelier naar iets waar het niet staat.

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hij is/was te verkrijgen van mysterieuze raadselbomen 'Mojave' en dan de raadselbomen die daarna kwamen die betrekking hebben tot de farm varianten. Ik heb voor de gemakkelijkheid de onderstaande link erbij geplaatst.

https://board-nl.farmerama.com/threads/mysterieuze-stekjes-raadselbomen.4759/page-4#post-667800

Verder maak je er ook kans op tijdens cadeau/ruil event btw.

Ik weet trouwens niet hoeveel farmmuntjes je hebt of dat je deze überhaupt al krijgen, maar voor 150 farm-muntjes kan je 1 Amerikaanse populier kopen in Shop-o-rama. Je kan in totaal 2 (per maand) daar kopen btw.

Laatste bewerkt: 30 December 2022
    Borkie en BoerDirk vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.