Ambachtsrecepten in de mini-event / korting

Discussie in 'Overig archief' gestart door BoerAnnelies, 3 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Helaas heb ik deze vraag al vaker voorbij zien komen en ook al vaker gesteld. Maar wanneer komen de recepten van de ambachten weer in de aanbieding? Eind vorig jaar is deze mini event bijna elke maand voorbij gekomen, maar vanaf 2014 kan ik hem mij niet meer herinneren, helaas.

    Zou heel graag de WAC voor 100TG aan willen schaffen.
     
  2. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Wat ook wel handig zou zijn ,dat is een wateropslag tank op het industrie terrein bij de bakker jam enzovoort,
    want nu moet je elke keer terug om water te halen als je iets wil bakken of bereiden.
    desnoods hang je een slang in de gracht.
     
    Laatste bewerkt: 5 November 2014
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dit is meer een verzoek dan een idee, het zou leuk zijn als er naar alle terugkerende events werd gekeken die meer dan een jaar niet zijn geweest.
    Heeft volgens mij helemaal niets met het voorstel van Annelies te maken, en is gemakkelijk op te lossen. Wanneer je meer water wilt gebruiken dan je hebt, komt er een plusje achter het water en kun je ter plekke water kopen.
     
  4. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Niet gezien bedankt Coco
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Houd de aankondigingen in de gaten, hij is trouwens dit jaar nog wel geweest maar ergens rond maart of zo.

    Aangezien deze hoek van het forum bedoeld is voor ideeën en niet voor vragen gaat deze op slot.

    ~gesloten~
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.