Ambachtsproducten onzichtbaar

Discussie in 'Help archief' gestart door ariesgirl, 15 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Als ik via mijn wapen ambachtsproducten wil gebruiken, krijg ik ze niet te zien.
    Het plaatje is verdwenen, ik kan wel wat aanklikken, maar ik heb geen idee wát ik activeer.

Ik dacht slim te zijn, en het dan maar via de schuur te doen, maar daar heb ik hetzelfde probleem helaas :sleepy:

Zou dat probleem opgelost kunnen worden aub? Dit is wel spannend natuurlijk, maar niet echt handig ...:oops:

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2014
  2. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Misschien moet je je cookies en cashe legen?

3. boer-Harms60

boer-Harms60 Forumleerling

Gebeurt hier ook regelmatig.
    Na refresh (F5) of uit- en weer inloggen is het weer zichtbaar

4. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Nou, dat is denk ik juist de oorzaak van het probleem: dat had ik vanmorgen gedaan voordat ik het spel startte. Ik leeg ongeveer 1x per week een keer de cache, cookies en alle "zooi".
    Dan krijg ik altijd een keer een melding dat ik weer iets moet accepteren (volgens mij van flash), dat heb ik gedaan, en alles werkt gewoon behalve dus de plaatjes van de ambachtsproducten.
    Overigens bestaat dit probleem alleen bij IE, in Firefox werkt het nu weer wel normaal (maar daar heb ik de cache nog niet geleegd en dat durf ik nu dus niet haha).
    Ik heb trouwens wel vaak problemen met IE zodra er een event bezig is, meestal moet ik dan met een andere browser gaan spelen.
    Dus maar weer over naar Firefox, misschien moet ik die maar eens gaan gebruiken als standaard browser voor Farmerama. Geeft in elk geval minder problemen ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.