ambachten Quest of event?

Discussie in 'Overig archief' gestart door charlie1956, 20 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie1956

charlie1956 Gelegenheidsauteur

Komen er ook Quest of Events met de ambachten?

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Deze vraag even verplaatst, omdat het meer om een nieuw idee gaat, dan om een help-vraag :)

3. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Waar naar toe verplaatst Catje?

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Je idee of vraag is mij nog niet helemaal duidelijk. Zou je het wat meer uit kunnen werken?

De vraag is elders gesteld op het forum maar past in dit deel van het forum naar ons inziens het best, vandaar de verplaatsing. Het is dus verplaats naar het ideeën deel van het forum.

5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik denk dat een event voor de beginnende spelers te lastig is. Mss een quest voor de gevorderde speler?

6. bepsels

bepsels Forummeester

Een quest waar je bestaande, standaard, ambachtproducten voor in moet leveren lijkt me ook wel leuk! Dan doe je wellicht toch ook wat meer met ambachtsproducten die je anders niet zo snel maakt. Terwijl als er met een quest leuke dingen voor de winnen/krijgen zijn dat net weer aanspoort om ook die producten te maken.

7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ja, leuk plan. Er zijn nu veel producten die ik wel af en toe maak en dan verkoop, maar een specifieke quest hiervoor waar je dan van alle 5 de ambachten moet inleveren is een leuk idee!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.