Ambacht producten maken

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 3 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Hey iedereen,

Ik heb onderstaande Ambacht producten. Wat zal ik ervan maken? Wat doen jullie met je producten? Waar maak je winst mee bijvoorbeeld, wat is het hoogste marge? ;)

Kost allemaal veel geld namelijk om te maken...

Dus vraag me af wat maken jullie? :D

---------

11.220 Bloemdraad
    11.343 Geleisuiker
    9.960 Zout
    8.081 Kruidendrankje
    5.561 Alruin

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

71.369 bloemendraad, daar maak ik griezelwild mee wanneer ik daar niet voldoende van heb, maar met die nieuwe questen geen last van. En verder lentekrans wanneer ik deze met winst kan verkopen (de marktprijs lijkt duur, maar de inhoud is nog duurder) of wanneer ik daar een gevorderde speler een plezier mee kan doen, vooral met een ruilevent.

14.929 geleisuiker, hier maak ik paasjam mee, die probeer ik ook iedere dag te eten. Verder chocoladesaus voor de chocoladepannenkoeken, laatst heb ik daar ook een paar van verkocht.

13.022 zout, hier maak ik chocoladepannenkoeken van en als ik niet voldoende ananastaart onder de 10.000 BD kan kopen, dan maak ik die ook voor eigen gebruik. Wanneer de CAT erg duur is, maak ik die ook.

2.128 kruidendrankjes, hier maak ik vooral rode bowl van en ook wel smoothies. Ik heb mezelf als doel gesteld iedere week een level up te gaan en daarbij is dit ambacht erg behulpzaam.

66.133 alruin, hier maak ik de fase 4 kabouters van met de geschriften om die ook een keer in fase 5 te krijgen, maar meestal zijn de kleurpaletten zo duur dat ik geen zin heb om daar mee verder te gaan. Ik heb van alle kabouters wel wat, maar gebruik ze verder niet.

DarkDevilDude en Tuintje57 vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Hmmm... ik bewaar wel, kijk wel of er nieuwe recepturen komen in de toekomst las ik :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.