alternatief voor inlog met facebook

Discussie in 'Overig archief' gestart door runaxs, 12 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runaxs

runaxs Forumbeginner

kan er in deze moderne tijd geen alternatief gevonden worden voor diegene die inloggen met facebook? Dat zij bijvoorbeeld aan de hand van hun email adres en naam toch nog kunnen inloggen? Want nu kunnen deze mensen al even niet meer op het spel waardoor ze events niet kunnen afmaken, beloningen niet kunnen ophalen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. kakelot69-1

kakelot69-1 Forumbeginner

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het enige alternatief die BP nu kan bieden is dat je opnieuw een account aanmaakt op farmerama.nl zelf. Ron heeft al duidelijk in een ander topic uitgelegd dat Facebook de eigenaar is van de accounts die daar zijn aangemaakt en dat BP ze dus niet zomaar kan overnemen. Neem aan dat er vanuit BP gezien al wel contact is geweest met Facebook over deze storing. Maar zou zelf ook een klacht hier over indienen bij Facebook. Ik ga er vanuit dat als Facebook zou stoppen met aanbieden van farmerama dat BP wel zal proberen om tot een oplossing te komen.

harm-jan70, kakelot69 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Kan er niet eenzelfde soort oplossing komen als toen in januari 2017 met het probleem bij Google Store? Ik heb toen een paar weken niet kunnen farmen daardoor en heb toen uiteindelijk een account bij BP gekregen om daar in te loggen. Dat gebruik ik tot op heden nog steeds.:music:
    Zie onderstaand draadje voor het probleem destijds...
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/wit-scherm-bij-opstarten.24193/page-2

Edit: loop een beetje achter, zie ik... probleem al opgelost xD

5. miekekoning

miekekoning Veteraan

Gelukkig is het probleem weer opgelost en kan via Facebook weer worden ingelogd. Wie door dit inlogprobleem niet in staat is geweest gisteren tijdig de winterkalender te openen of de dagelijkse inlogbonus op te halen mogen een ticket naar support sturen zodat we weer wat recht kunnen zetten.

Omdat het probleem inmiddels verholpen is krijgt dit draadje een slotje van mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.