als het forum stopt

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door miekje9, 24 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb een paar vragen:
    - als we dan op de forum knop drukken in welk forum komen we dan?
    - stel engels --> hoe kom ik dan op het oude nl forum? En kan ik dan een zoek functie gebruiken anders heeft het nog weinig zin
    -stel nl dan moet ik dus voor engelse forum elke keer mijn inlog taal aanpassen

    Kan er hier duidelijkheid over gegeven worden
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb even een stukje tekst uit de aankondiging geciteerd en er wat tussen gezet :)

    ''Wij willen jullie informeren dat wij op korte termijn het bestaan van het Nederlandstalig forum gaan stoppen, met ingang van 1 augustus 2024 zal je vanuit het ''Nederlandstalige'' spel automatisch doorgestuurd worden naar het Engelstalig forum''

    Als je in de toekomst naar dit forum wilt gaan om iets op te zoeken is het nodig om onderstaande link bij je favorieten neer te zetten :)

    https://board-nl.farmerama.com/
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Maar als je niet ingelogd bent dan werkt de zoekfunctie niet!!
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Ik neem aan dat als je doorgestuurd wordt je daar automatisch inlogt. Misschien dat je je eenmalig moet registreren maar verder verwacht ik dat het hetzelfde zal werken als dat je naar dit forum wordt gestuurd.
    Voor NL forum moet je wel apart heen gaan en kan je niet meer inloggen dus alleen als gast.
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als je nu als gast op het nl forum bent werkt de zoekfunctie niet
    Dan kan je als je iets zoekt geen bal vinden
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Ik neem aan dat je daar nu wel aardig de weg weet en helaas kan ik daar verder niets aan veranderen
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. doodledoe

    doodledoe Forumbeginner

    Tja, ik speel met 3 accounts al sinds 2011. Ik ga niet door allerlei hoepeltjes springen, of geld uitgeven aan een spel dat ook heel goed gespeeld kan worden zonder er geld in te stoppen ( gewoon zaaien, oogsten verkopen, dat is de fun ervan). Ik kijk na 1 augustus hoe dat zich allemaal ontwikkeld, en beslis dan, of dit nog altijd boeiende spel, nog voor iedereen is weggelegd, of dat je eerst een cursus engelse taal moet gaan volgen. O, ik lees, schrijf en spreek goed engels hoor, maar.....velen niet, en die genen worden zo gediscrimineerd. Zou, ook het forum, voor elke taal toegankelijk moeten blijven. Maar, dat is mijn mening.... Farmerama is al sinds 2011 mijn dagelijks spel, en ik speel het niet voor niets al zolang. Met vriendelijke groet, Farmerama rocks ; doodledoe, quatromama59 en 99bart59. Ps ; tot op heden kon je de taal instellen, dus, waarom veranderen. Zo, ja, ik protesteer tegen onnodige veranderingen. ( doodledoe, ID nr ; 31146728
     
    riekje111 en popje4 vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Mocht je nog andere overzichten willen maken of was je van plan om dit nog later te doen zou je nu nog op zoek kunnen gaan naar die informatie en deze tabbladen / linkjes alvast even kunnen opslaan, je zou ook nog via google kunnen zoeken naar info op dit forum maar dat werkt wat omslachtiger :oops:

    Als je niet meer kunt inloggen hier zou je ook nog kunnen zoeken via de faq index, maar weet niet hoe actueel die nog is :oops:
     
  9. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Het meeste is netjes bijgewerkt
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Met andere woorden voor de gemiddelde speler dingen opzoeken op het gesloten forum wordt een drama
    Dit vind ik wel erg jammer
    Ja ik weet de weg wel te vinden maar soms kan ook ik het niet vinden
    Dus de worst van het forum blijft wel open hebben we niks aan
     
    Laatste bewerkt: 24 Juli 2024
    riekje111, popje4 en janniekwak vinden dit leuk.
  11. Gezien

    Gezien Forumbeginner

    Zoals ik het opvat blijft het spel wel in het nederlands, maar het forum niet. Als inderdaad het hele spel in het engels gaat worden, is het een ander verhaal. Ik kan goed engels, maar natuurlijk niet de namen van alle bomen en vruchten enzo. We zullen zien 1 augustus!
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    t gaat voor vele hier ook niet alleen over het wel of niet kunnen van Engels.... ik moet zeggen ik kan goed Engels zowel spreken als schrijven en lezen maar t feit dat je bv niet meer op plattelandsvrouwen ook voor mannen iets kunt ....dat is voor een aantal niet oke....ook dingen opzoeken word voor vele lastig....ik ben dan wel goed in de taal maar helemaal niet met de PC....ik speel vanaf 2014 maar vind dit ook echt niet kunnen ook omdat het een meertalig spel is of gaat de boel in Duitslands of Frankrijk ook op slot...:oops: denk het niet...tja:cry:
     
    riekje111 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. 99bart59

    99bart59 Forumleerling

    Inderdaad, als je inlogt op het spel, kun je de taal kiezen.......voor alleen het spel dan dus waarschijnlijk. Nee, ik ben ook niet zo handig met de computer, wel met talen, maar goed, velen zijn niet zo handig met computers. Ja, dat gaat mij ook benieuwen, of alle andere talen, buiten Engels er dan afgaan, van het forum. Niet handig, Farmerama !! Internationaal spel, toch? Maar, zoals Gezien al zegt ; we gaan het zien na 1 augustus. Veel blijven protesteren, internationaal, gewoon iemand die daar goed in is, een pol voor laten maken ? Wie kan/ wil dat doen? Vriendelijke groet ; 99bart59, quatromama59, doodledoe. . pfffff, heb zowieso al een hekel aan alles digitaal, mijn portie mag naar Fikkie
     
    riekje111 en popje4 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb alles even gelezen en ik ben benieuwd op 1 augustus hoe dit gaat werken dan.
    Ik log dan in en blijft Nederlands maar klik ik op forum dan kom ik op Engels forum uit.

    Ik vraag mij af of je de taal kan blijven kiezen want het Nederlandse forum bestaat niet meer.
    Is een soort archief geworden en kan je waarschijnlijk alleen maar lezen en dingen opzoeken.

    Moet ik dan nog iets speciaals doen om op mijn boerderij in te loggen of kan ik het dan op dezelfde manier nog steeds inloggen.
    Als het niet werkt dan kan je dus helemaal nergens meer heen om dit aan te geven.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Je kan gewoon normaal blijven inloggen , alleen als je iets wilt weten of vragen op het forum
    wordt je door verwezen naar het engelse forum.
     
    popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja maar als ik inlog staat dan nog alles in het Nederlands of ook al in het Engels.
    Als ik nu met muis op stekelvarkenverblijf schuif dan krijg ik stekelvarkenverblijf te zien in het Nederlands. Is dat dan ook nog zo of is dat dan ook al in het Engels.
     
    popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Schaapje het spel blijft gewoon Nederlands of je moet zelf de taal veranderen, Alleen het forum wordt engels
     
    popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Enk heeft het antwoord al gegeven.
     
    popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh dank je wel. Dan ben ik daar al heel erg blij mee. Had al zitten zoeken op fansite wat een stekelvarken in het Engels is. Ja ja mijn huiswerk voor vandaag gedaan. Stekelvarken is Porcupine xD:wuerg:xD
     
    riekje111, popje4 en janniekwak vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dan weet je al meer als ik8):music:.
     
    riekje111, popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.