Alles werkt moeilijk

Discussie in 'Help archief' gestart door hihija, 29 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihija

hihija Junior expert

Het lukt me niet meer om in de persoonlijke bones te komen, ook niet meer in de molen om voer te maken. Kom daar tot 100 %, dan blijft het hangen.
    o_Ok op Bahama steeds draaien de bloempjes bij de akkers en de stal leeuw.

Hoe moet ik nu verder en het event lijkt NU al niet te lukken zonder bonus

riekje111 vindt dit leuk.
  2. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Dat begon hier gisteravond al , het is gewoon niet best , de markt die nog steeds niet naar behoren werkt , van het ene veld naar het andere een ramp , kan je beter eerst koffie gaan zetten als je geluk hebt , op de gekste momenten draaiende bloemetjes , enz

we zijn nu maanden verder en nog steeds dit soort ellende , het spel plezier word je echt ontnomen op deze manier en begin dan ook steeds meer te denken ik hang de farm zo aan de wilgen

3. hihija

hihija Junior expert

Dat klopt, begon hier ook gisteravond al.
    Ben nu 45 min bezig geweest om alles weer in orde te krijgen, MET hulpjes
    Weer duizenden ep's verloren omdat het te lang duurt
    De moet zakt me in de schoenen en het lijkt er langzaam op dat ik het spel maar moet verlaten, na 11 jaar.

Wat moet ik doen om het weer normaal lopend te krijgen ???

4. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik heb toevallig gisteren mijn cache geleegd om problemen op een andere website op te lossen en voor mijn gevoel is Farmerama ook sneller dan dat het daarvoor was. Heb je dat al geprobeerd?

Niet dat alle problemen die ik heb met Farmerama sinds het draait op Unity daardoor voorbij zijn, maar de snelheid van het spel is wel afhankelijk van of je af en toe je cookies en cache leegt.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het beste advies dat ik kan geven is cache in je browser legen, farm daarna tijd geven om in te starten en niet blijven verversen. En geen andere programma's/sites er naast open hebben staan.

Werkt het nog niet goed probeer dan eens of de downloadbare client voor jou beter werkt, als je dan ingelogd bent in het spel kun je via de instellingen in het spel je scherm groter maken.

riekje111 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.