Alle jaargetijden + Dag & Nacht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farmerama_World™, 27 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Vooraf even allereerst de complimenten voor de ontwikkelaars voor een mooie en sfeervolle
    omgeving & achtergrond tijdens deze Halloweendagen op onze hoofdakkers.;)

Achtergrond;
    Zodoende kwam ik op het volgende, want waarom zijn er niet altijd mooie achtergronden
    zoals deze.
    Voorbij struinende wolken, nu een nachtelijke sfeer met maan en halloweenbomen, dat alles te samen geeft toch een geheel andere maar ook aangename aanblik op je scherm.
    We zitten er immers vele uurtjes met z`n allen naar te staren en `t oog wil ook wat.:)

Daarbij stel ik me de 4 jaargetijden voor Lente, Zomer, Herfst & de Winter.
    Afhankelijk van het huidige jaargetijde lijkt me alleen een aanpassing aan de huidige halloweenbomen voldoende.
    Mogelijk daarbij eventueel nog wel een aanpassing in de weersomstandigheden, uiteraard een heerlijk zonnetje tijdens de zomer, mogelijk een wind blazende wolk in de herfst en natuurlijk
    sneeuw tijdens onze winterdagen.

Dag & Nacht;
    Maar ook wanneer wij hier in België of Nederland overdag spelen dat het op farmerama ook overdag is, zelfde geldend voor wanneer het buiten donker word zodat het tegelijkertijd in het spel ook donker word.

Optie voor wereldwijde tijdsverschillen;
    Ik ben me er van bewust dat alle Farmerama spelers wereldwijd ieder hun eigen (jaar)getijden & gewone tijden hebben.
    Misschien is het mogelijk om onder het speelscherm een klokje te plaatsen welke alle spelers kunnen instellen via de optie instellingen.

Geeft het spel toch weer een extra mooie aanvulling.
    Uiteraard indien dit alles speltechnisch mogelijk is voor de ontwikkelaars !

Wat vinden jullie van een dergelijke aanpassing ??
    Aansluitende ideeën of aan/opmerkingen natuurlijk altijd welkom.

Vergeet niet te stemmen bovenaan in de enquete, dank jullie @ll ;)

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2016
    hanne2003 vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb eerlijk gezegd vanmorgen Halloween uitgeschakeld in het spel omdat ik het niet fijn vind om met een donker veld te spelen. Dus ik zou echt niet blij worden als het spel in de avond donkerder zou worden. o_Ok heb ik graag een niet zo drukke achtergrond. Vond de aanpassing die ze laatst hadden gedaan dus echt niks en was blij dat ze dat weer terug hebben gedraaid.

3. miekekoning

miekekoning Veteraan

4. hanne2003

hanne2003 Forumleerling

Van mij mag het

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.