alle huisdieren verzamelen!!

Discussie in 'Help archief' gestart door fablim, 18 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fablim

fablim Oudgediende

Ik wilde vragen of dit normaal is, en zo niet, wat ik eraan kan doen:
    Al enige tijd, als ik 'smorgens alle huisdieren aanzet, verzamelen ze zich allemaal op de hoofdakker. Alle huisdieren van alle velden. Er vliegen dus op mijn hoofdakker dan 6 uilen, 6 kraaien enz.
    Naast dat ik deze vraag heb, wil ik ook vragen of er anderen zijn met ditzelfde fenomeen.
    Groeten, Fablim

Edit:
    Ik vergeet helemaal te zeggen, dat die party smorgens gewoon blijft, diverse updates en schoonmaaksessies van mn computer ten spijt.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Hier ook wel eens
    alleen helpt de flash cache legen bij mij wel.....
    wat me wel opvalt is dat ik er vaak last van heb met volle maan Maar ja die is nu alweer voorbij

dutchboy vindt dit leuk.
  3. owl.

owl. Levende forumlegende

Dat fladderfeestje ;) heb ik soms ook op m'n boerderijtje, op de hoofdakker, terwijl de huisdierhokjes op een ander veld staan.

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb dat ook bijna iedere dag, wanneer de huisdieren geen bonus meer geven, zijn ze ook weer weg. Ik heb geen huisdieren op de hoofdakker staan, en ze vliegen inderdaad niet op de andere akkers. Ik vind het wel grappig.

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.