algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door sanne1000, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

waaom krijgen we nooit eens een blijvende quest van al die bomen die in de schuur staan? nu ook weer een quest van al die nieuwe bomen die je niet hebt. koop wel stekjes maar als ze er niet bij zijn krijg je die bomen ook niet. moet je kijken wat voor bomen en gewassen in de schuur staan. je hoeft er bijna nooit wat van te gebruiken of inleveren.ik zou het wel eens mooi vinden op daar eens opruiming te houden

lovely en omaatje75 vinden dit leuk.
  2. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Daar ben k t helemaal mee eens!! k Hield t bij welke bomen
    k niet had....Nu zie k door de bomen t bos niet meer!:wuerg:
    k Vind dat met de stallen ook zo. De schuur zit bomvol met spul
    waar je niets mee kan.

lovely vindt dit leuk.
  3. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Een vraag: In 2012 is eenmalig een TG-boom geweest, bij het kopen van een mysterieuze stek, zou het niet mooi zijn dat er zoiets na zoveel jaar weer komt.;)
    Hebben degenen die later met het spel zijn begonnen en degenen die toen de TG-boom niet hebben kunnen bemachtigen het alsnog een keer kunnen proberen.:cry:
    Vindt het wel fijn als er weer een mysterieuze stek komt waarbij je een TG-boom kan bemachtigen.:music:

lovely, Sintra98, -Mandy- en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat zou ik ook leuk vinden ik heb deze boom helaas nooit verworven :cry: ook zou ik het fijn vinden
    als de toverboom weer terug komt en dat die ook geruild of weggegeven kan worden :inlove:

dutchboy, popje4 en BoswachterAtusia vinden dit leuk.
  5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

maar de TG boom staat eenzaam bovenaan de bomenlijst :cry:
    dat was een eenmalige kans
    ook hadden we de bomen garantie pakketten nog niet ( 30 +1 )
    nu zou je zelf bij dat pakket kunnen bepalen of je het het geld waard vind
    dus ik zou het erg waarderen als die boom een keer in een pakket te verkrijgen is :D

lovely en omaatje75 vinden dit leuk.
  6. |-|ans

|-|ans Forummeester

Zeker met het voortdurende getob in de bioscoop zou een TG boom ook hier zeer welkom zijn. Op die manier wat TG's bij elkaar sprokkelen zou hier de kooplust alleen maar vergroten. Nu laat ik geregeld aanbiedingen voorbij gaan met het gevoel van "bekijk het maar, zolang de geboden mogelijkheid om alvast wat TG's te bemachtigen zo krakkemikkig blijft beperk ik mijn uitgaven (aanzienlijk)"..

dutchboy en fc.matt vinden dit leuk.
  7. fc.matt

fc.matt Doorzetter

Helemaal mee eens.
    Nu kan ik max 1 filmpje met punten kijken (ja, het is weer zover, n een paar dagen 5 filmpjes voor 15 punten +een paar met wat minder, krijg ik nu nog maar voor 1 filmpje(of een zwart scherm bij de 2e keer))
    En de cash for action sterft ook weg, alleen maar dingen waar je creditcard nummers moet invullen of op een andere manier voor moet betalen.
    Eerst had je mooi van die ondezoeken, daarmee 8 tot 13 tg per dag, dat schoot lekker op.
    En alle queesten met tg zijn ook al bijna af.
    Kortom: TG tekort!

Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

heb 8 bomen:music:

lovely, -matthias1952- en dutchboy vinden dit leuk.
  9. boerin5260

boerin5260 Junior expert

Zou ook is prettig zijn die bomen die er allemaal zijn uitgehaald ook niet meer uit de stekkies komen want de toverboom en suiker en zout en parfum bomen zie je ook niet meer terug de gene die je wel terug krijg is vlierbomen en de eik terwijl die ook niet meer zouden komen beetje een vreemde zaak BP dan moet je de toverboom en de rest er ook in gooien ik koop in ieder geval geen stekkies meer ben er wel klaar mee

lovely, dutchboy en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.