algemene vraag

Discussie in 'Help archief' gestart door jolanda13, 13 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik kan niet meer op internet explorer, na dat gisteravond een automatische update is geweest,
    zodra ik inlog in het spel krijgt ik alleen nog maar een heel wit vlak.
    en op crome woord ik constant uit gelogd.
    jolanda13
     
    Sintra98 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Deze zag ik net op het forum, Probeer Chrome weer eens. Bij mij is die weer normaal, misschien bij jou ook. Voor IE weet ik helaas niet.

    Na veel zoeken denken onze programmeurs een oplossing voor jullie te hebben gevonden.
    Vanaf 11 maart 2020 17:15 uur zou je geen terugkerende uitlog uit Chrome meer moeten ondervinden.

    Maar dat weten we alleen zeker na testen!
    Dus sluit Chrome af, start Chrome op, login op Farmerama en speel het spel.

    Wanneer je toch uitlogproblemen ervaart in chrome gaarne hier melden: https://board-nl.farmerama.com/threads/uitlogproblemen-chrome-na-11-3-2020-17-15-uur.35548/

    Let op! Alleen iets melden als je wél nog steeds uitgelogd wordt, aan meldingen dat het nu werkt hebben we niets, dat schept alleen verwarring.
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel Boeretrien1 ik zit ook weer gewoon op chrome en dat gaat goed
     
    Sintra98 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    ik wil net oogsten event gewas gewas weg ??????
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.