Algemene feedback

Discussie in 'Overig archief' gestart door leni1955, 13 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Misschien dan ook alle voorgaande posten verwijderen en niet alleen die van mij.

Wat is onheus Ron? Dat mensen elkaars mening niet respecteren en elkaar aanvallen dat vind ik onheus en niet dat iemand aangeeft dat er teveel minigames zijn.
    En als dit off topic is, wat het is verplaats je dit maar naar waar het hoort want ik weet het even niet.

snietje1, Sintra98, Leo.netten en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Bij Leni zich aansluit ...

Mijn posten mogen dan ook verwijderd worden uit het draadje ...En hierheen verplaatst als dat een betere plek is / zou zijn ...zo niet dan maar helemaal verwijderen...

En eerlijk gezegd en geschreven ...Ik weet helemaal niet meer waar en wat en hoe ik nog iets mag en kan en durf te schrijven ...

snietje1, Sintra98, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik zie dat jullie je weg naar de plaats voor feedback hebben gevonden :)
    Aangaande het verwijderen van posts in een draadje, vanzelfsprekend gebeurt dat in dit geval nadat er is aangegeven dat off-topic posts zullen worden verwijderd.
    De posts daarvoor blijven in principe staan tenzij er zaken in vermeld staan die tegen de regels van het forum in gaan.

Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

1. Laat die regels dan uniform lopen met andere landen. Dat geeft duidelijkheid!
    2. Als men aangeeft dat het gevraagde (bij een event o.d.) te veel is, moet men dus naar feedback?
    3. Als men te veel zijn en de zelfde mening weer geeft, in feedback, er niets mee gedaan wordt. Waar dan heen?
    4. Wat valt er onder offtopic? Alles wat niet leuk is aan een event, of wat als niet prettig wordt ervaren, of iemand een andere mening dan enkel leuk is toegedaan? Dit terwijl het m.i. dan nog steeds over het onderwerp in kwestie gaat.
    5. Offtopic betekent voor mij dat iemand van het onderwerp zelf afwijkt, niet als iemand, het wel over het event heeft, maar ook de minder leuke ervaring deelt. Zo wel, dan kan men alles wat onwelvallig is, onder off-topic schuiven. Mogelijk ziet iemand anders dit anders?

5. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Ik wil even kwijt dat ik onderhand niet meer weet waar je wel en niet meer mag posten, het lijkt de belastingdienst wel...leuker kunnen we het niet maken maar snap ook de formule niet wanneer iets offtopic is terwijl je het over het event hebt...nou ja lijkt me beter om maar niet meer te posten.....

snietje1, Sintra98, herma1234 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik sluit me maar (weer) bij bovenstaande aan - pffffff

snietje1, Sintra98, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Oke nu ik zie dat het een algemeen feed-back draadje is geworden , doet Hofje nog een poging ...

Hofje heeft jarenlang altijd vrij uit mogen schrijven in de praatgroepen van events ...
    En niet om over op te scheppen ...Maar omdat men er dan wel van op de hoogte is.
    Krijg daar vaak ook in de boerderij reacties op zo van : Wat fijn en wat ben ik blij , dat jij de problemen bij de kop en de staart aanpakt of durft te beschrijven ...en dan volgt daar heel vaak op .... Ik durf dat allang niet meer ...
    Das toch erg ...das toch vreselijk triest dan men niet durft te schrijven , hoe men het spel en alles er omheen beleeft ....Niet op het forum durft te schrijven..

Dan nu is daar sinds een poosje het lijkt wel een heksenjacht op Hofje en haar schrijfels aan de gang ...
    Ik ging al mijn *brieven* / stukjes in feedback en niet meer in de praatgroepen schrijven ...dat had gevolgen ...
    In het sinterklaas draadje mocht ik mijn sorry ook niet schrijven ...Zal maar niet schrijven wat er bij de waarschuwing stond ..
    Vervolgens deed het orakel ook niet , laat ik zeggen al te vriendelijk ..
    Nu mag Hofje dus klaarblijkelijk ook niet meer in de praatgroepen schrijven ...

Ist het dan de bedoeling dat je op dit forum alleen maar : Leuk Positief Fantastisch enz enz enz ...
    Gaat het zo worden ? Moet het zo gaan worden ?
    Is er dan werkelijk geen ruimte voor een kritische noot , die ook geprobeerd nog wordt met een vorm van humor erin geschreven wordt.
    Ik ben altijd netjes en beleefd in mijn schrijven geweest en gebleven ...Wat ik van sommige medespelers niet kan zeggen ..
    Hofje is er altijd van uit gegaan dat ook de kritische noot gewaardeerd werd ..Om als feedback aan de makers van het spel door te geven Zodat zij dan spel verbeteringen konden maken of dingen aan konden passen ..

Tja Hofje weet het echt niet meer , ik heb het gevoel en het idee dat het team mij aan het wegsturen/ jagen is ...
    Als dat zo is dan is het maar zo , maar het voelt niet fijn en het is ook niet fijn als je al bij voorbaat moet gaan denken ..zou ik dit wel mogen schrijven en waar moet ik het dan gaan posten ...

Laatste bewerkt: 13 Februari 2019
    snietje1, Sintra98, herma1234 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

Mooi verwoord Hofje.

Enkel die laatste allinea, de eerste regel daarvan ben ik persoonlijk van mening dat het niet van toepassing is. Het is juist, m.i. dan goed dat jij soms een heldere, in een soms ludieke vorm een kritische noot weet te schrijven.

Een goed lezer, neemt juist van onderbouwde en opbouwende kritische noten, nota. Kritiek is niet altijd maar geklaagof gehak op iets of iemand. Kritiek is vaak gestoeld op een analyse, beoordeling, of wel hij of zij beargumenteerd iets.

Veegt men opbouwende, en onderbouwde kritiek onder of van tafel, dan veegt men vaak op de langere termijn meer weg dan men lief is. Op de korte termijn lijkt het probleem opgelost. Doch het is net als elastiek, eens breekt het..

snietje1, Sintra98, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik geloof niet dat het de bedoeling was de kritiek onder tafel te vegen, maar laten we wel wezen: voor de mensen die gewoon lekker een event willen spelen (en ja, die zijn er heus) is het niet zo motiverend om eerst door een paar pagina's kritiek en gekrakeel te moeten ploegen. Ik kan me zelfs zo voorstellen dat het voor nieuwe spelers afschrikwekkend werkt, daar heb ik ook al een voorbeeld van gezien in het bewuste topic.

Dus ja, ik kan me wel voorstellen dat de mods op een zeker moment hebben gezegd 'tot hier en niet verder'. Kun je heel verontwaardigd gaan zitten doen omdat je post wordt weggehaald als je dan vervolgens toch lekker verder gaat, maar dat is nou eenmaal hoe een forum werkt. En wees nou even reëel: als ze gewoon alles van voor de modwaarschuwing ook hadden weggehaald was het ook weer niet goed geweest.

Sintra98, Huhmmie38, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. charme63

o_Ok is het niet motiverend als ik vraag hoe te spelen of ik snap een event niet ( niet dit event maar een vorig...) meteen over me heen krijg kan je lezen op forum of op fansite...het lijkt wel of iedereen die het leest perse antwoord moet geven ipv een normaal antwoord te geven, of antwoord gewoon niet...het lijkt hier wel een kleuterklas met de nadruk op een denigrerend wijsvingertje..... de eventuele vragen stel ik wel via een duifje aan de spelers die het me maar al te graag uit kunnen/willen leggen...

ps...erg irriterend als je ook typte aan begin van een zin dat er dan een smilie komt te staan

snietje1, Sintra98, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Leo.netten

Leo.netten Teller

Wou niet reageren maar kan het niet laten lees altijd je reacties met plezier ben het er niet altijd mee eens maar ik zie ook humor in je wijze van schrijven. Zolang er met respect voor elkaar reacties gegeven worden geweldig maar het lijkt soms een wel/niet spelletje.
    Iedereen moet spelen zoals hij of zij het leuk vind en buiten farmerama is er ook nog een leven wat belangrijker is.

snietje1, Sintra98, herma1234 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Kakelot, mijn half weg geknipte tekst was een mengeling van.
    0ok sprak ik de hoop uit, dat het aantal gewassen niet al te hoog zijn i.c.m. het aantal drops. Dat ik het dan wel weer eens wou proberen om een event te spelen.

0ok wat Leo.netten net boven mij schreef, dat had ik ook een soort van aangekaart. 0ok dat het lijkt of er alleen maar positief over een event geschreven mocht worden.

Sterk punt btw Leo, van dat buiten farma ook nog leven. Dat was ook net een punt van mij. Dat de events zoveel vragen qua aantal gewassen, dat het mij soms meer tijd kost, dan ik er in wil steken. Daar ik het spel kei-leuk vind, maar irl meer belangrijk. Als ik irl bezig ben, heb ik geen trek om op de klok te moeten gaan kijken.

Geef ik dat aan, dan wordt het vaak een welles nietes. Of opmerkingen van hoe vaak je per dag kunt oogsten, hoe laat. Dat is nu exact het punt, dat ik niet voor het spel wil leven.

Charme dubbel 00 kan je het beste schrijven met het cijfer nul, dubbel nul of nul + een letter ooh. Dan ontstaat de smiley niet van: oo

Laatste bewerkt: 13 Februari 2019
  13. charme63

zo blijf ik leren HJ...thnx ;)

snietje1, Sintra98, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. boer59

boer59 Actieve auteur

waarom altijd of zoek en vind of nu weer puzzelen heeft niks met de boerderij te maken het fokken was ik zo klaar mee het puzzelen meer moeite mee echt heel jammer

Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

weet je waar ik vooral mee zit waar blijven de tweede kansen voor de spullen die je ooit kon winnen bij events
    kastanje rij. gazelle stallen, tg bomen en ook sm bomen
    prima dat er met de sm bomen problemen kwamen maar nu profiteren de spelers die deze hadden gehaald en de spelers die ze niet konden halen balen nu
    tg bomen hetzelfde niet mee gedaan jammer maar helaas
    gazelle ooit kom je er aan maar degene die het event wel haalde hebben nu geluk
    boven dien vind ik het heel erg jammer dat je bij het ruilen niet aan de stallen of bomen uit een paar events kan komen en ook niet die uit de trein
    ze komen ooit wel maar ja dat duurt veels te lang
    kistjes ook waarom komen er bij sommige spelers wel steeds de hoofd prijs en bij een andere zelden
    draaien aan het rad hetzelfde sommige spelers draaien vaak de oogst bonus en andere heel erg zelden
    fokken ook hetzelfde gevoels matig krijgt speler a vaker grote overslag dan speler b
    het spel hoort gelijk te zijn maar dat is het al een tijdje niet zo
    ik gun iedereen alles maar het hoort gewoon gelijk te zijn
    speler a heeft bijv. alles al door gewoon van het begin mee te doen en ook het geluk te hebben dat toen alles te winnen viel
    speler b begon of later of kon door omstandigheden niet mee doen aan alles
    dus de achter stand is veels te groot al
    daarom snap ik waarom er weinig nieuwe spelers zijn

Sintra98, jolanda13, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. sjoelbakkie

sjoelbakkie Junior expert

Nou die tg bomen waar heel schaars hoor op mijn hoofdaccount tineke150.....
    Heb ik wal 200 stekjes gekocht baalde ervan geen 1 dus Toverbomen ook zoiets
    Ben ik met je eens hoor
    Draaien aan her is echt drama de laatste dagen wel draai ik enorm veel gele donsveertjes ik heb er nu bij t150 133 stuks maar waardeloos maar er wat aan doen ho maar
    S6 in ieder geval
    Volgens mij moet je de laatste tijd wel heel erg veel tg kopen

Sintra98, jolanda13 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  17. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

zo kan je er nog een paar verwachten, ik heb er ondertussen 181 in de schuur...éh hoeveel plaats hebben we:wuerg:ervoor ?
    stonden van de week er 4 van voor 1 draai, ik mopperen, jahoor ik weet alweer waar de draai op komt, zegt manlief spontaan, nee positief blijven, als er op komt doe ik de afwas, ik lachen..o dan wil ik elke dag wel effe draaien...nou hij kon afwassen;)

Sintra98, jolanda13, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. jolanda13

jolanda13 Teller

ik vind dit niet leuk meer die draaiende bloementjes bij wisseling van veld of oogsten maak niet uit
    elke keer f5 weet niet waar deze vraag hoort vandaar dat ik hem hier heb gezet fijne zaterdag iedereen

Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Wees blij dat je ze niet hebt, ik heb ze maar weet echt niet wanneer ik ze neer moet zetten, ene event volgt het andere op.
    Bij mij staan ze al meer dan 1,5 jaar al niet meer op mijn velden en te verstoffen in mijn inventaris. De supermest haal ik uit events en via draaien aan het rad.
    Zo blijft mn voorraad schommelen rond de 2000-3000. Dus zonder SM-bomen. Dat is dus echt mogelijk.
    Voorraad is niet opgebouwd met die sm-bomen maar door gewoon sparen.

Staar je dus niet al te blind op wat andere hebben, en wat betreft oogstbonussen daar moet je echt veel keer voor draaien om die te krijgen en ik kan me niet indenken dat dat gebeurd zonder party tickets te kopen. 0ok al zeggen ze van niet, tuurlijk een toevals treffer kan altijd. Maar als mensen meerdere keren zo'n oogstbonus draaien, mag je er in de meeste gevallen wel van uitgaan dat ze af en toe wel eens party tickets kopen, of gewoon veel mazzel hebben. Daar is ook niks mis mee.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het gras niet altijd groener is bij de buren als je weet wat ze er echt voor moeten doen/laten ;)

Wat ik dus wel vervelend vind is dat er word beweerd dat de aantallen niet verhoogd worden, en dat dit dus duidelijk aantoonbaar wel gebeurd. En het met normaal spelen al bijna niet meer te doen valt. Soms bekruipt me het idee dat men nu zo veel mogelijk wil cashen en dan gewoon het spel laten doodbloeden. Misschien ben ik een doomdenker, laat ik hopen dat ik ernaast zit:oops:

Sintra98, Huhmmie38, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Wat zijn SM bomen voor bomen?

jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.