Algemeen vraag

Discussie in 'Help archief' gestart door dreetje123, 19 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreetje123

    dreetje123 Forumleerling

    Ik wil graag een walnotenboom plaatsen,gekocht maar als ik hem op het akker zet wordt hij vanzelf weer terug gezet in het winkelmand? Wat doe ik fout?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij moet wel op de kale grond, dus er mag geen akkertje liggen
     
  3. dreetje123

    dreetje123 Forumleerling

    Ik heb hem dus ook op de kale grond willen plaatsen net dan de appelbomen? Maar bij de Walnotenboom lukt dit echter niet.Als ik hem los laat wordt hij terug gezet?
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Is het een XL of XXL versie misschien? Dan moet er eerst een gewone walnotenboom worden neergezet, en daar gaan de XL of XXL overheen.
     
  5. Gentiaan

    Gentiaan Junior expert

    Ik vraag mij af als ik morgen al mijn bomen verwijder voor het carnavals event. En ik doe ook de XXL en XL bomen eraf die ik heb gekregen uit stekjes boompjes. Zit er dan ook een gewone van die soort onder. Of moet je die dan eerst kopen eer je ze weer kan plaatsen. Dit kan je nml niet zien. En ik weet het ook niet meer. Vooral op Bahamarama is dit natuurlijk ook zo en zo makkelijk kan je die soms niet kopen. Gr
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als er een XL of XXL boom staat zit er altijd een gewone onder. Hetzelfde bij de stallen. Bij een gekleurde zit altijd de basis eronder.
    Ze komen dan wel apart in je inventaris.
     
  7. Gentiaan

    Gentiaan Junior expert

    Super dankje wel kan ik ze morgen met een gerust hart er af halen voor het event.Gr
     
  8. dreetje123

    dreetje123 Forumleerling

    Oke dankjewel ga ik uitproberen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.