Alchemist

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerAnnelies, 1 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Momenteel ben ik bezig om de alchemist een fase verder te krijgen. Elke dag plaatst ik 1 keer een fase 3 kabouter die 200 punten geeft. Kan ik deze kabouter op alle velden plaatsen en zo meer punten per dag krijgen of kan ik die kabouter maar 1 keer in het gehele spel plaatsten??? Snap hier nog niet echt veel van.

Misschien een link waar de alchemist word toegelicht met de werking van alle kabouters erbij zou fijn zijn.

BVD

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-alchemist.7606/
    Bij deze de link van de alchemist. Als je dan nog vragen hebt stel ze dan gerust :)

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En als ik dan nog antwoord mag geven op de vraag die je stelde, voordat je om de faq vroeg, je kunt als je in fase 3 zit op alle speelvelden (dus niet siertuin en schateiland) 3 van die kabouters plaatsen en daardoor veel meer punten halen. Als je voldoende kleurpaletten hebt of de BD om ze aan te schaffen.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

wat zijn kabouters? o_O

Sorry, was ff te snel met mijn vraag.... heb de faq inmiddels doorgebladerd... :oops:

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kabouters zijn een product van de alchemist, een beetje als de ambachtsproducten maar deze zet je in door ze op het land te zetten. Lees de faq maar even.:)

Borkie vindt dit leuk.
  6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bedankt Lea!
    Had het net gelezen (zie edit...).
    Was ff te snel...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.