Alchemist- Kabouters verdwenen!!!

Discussie in 'Help archief' gestart door Pluizebolleke, 19 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizebolleke

Pluizebolleke Forumleerling

Hoi,
    Ik heb al eens gezocht maar kan alleen gesloten draadjes vinden dus maak ik even een nieuw Topic aan.

Ik probeer mijn kabouters op het veld te plaatsen maar kan ze niet vinden.
    Normaal vind ik ze altijd bij mijn sieritems. Het is al een tijdje geleden dat ik er nog geplaatst heb maar kan ze nu nergens meer vinden. Zijn ze verhuisd? of Misschien om een of andere reden tijdelijk niet meer zichtbaar?

Groetjes Pluizebolleke

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ze zijn niet verhuisd maar probeer je toevallig ze met de bouwknecht op het land te plaatsen? Want dan zie je ze inderdaad niet als je handmatig doet zou je ze wel tussen de sieritems moeten zien staan.

3. Pluizebolleke

Pluizebolleke Forumleerling

Oh ... Inderdaad, heb ze gevonden. Zo dom van me om zo niet gaan te zien of ik ze wel vond. :oops:
    Hartelijk bedankt voor het snelle antwoord.
    Mag dus al een slotje op.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Graag gedaan hoor en ik zal maar eerlijk zeggen dat ik dit antwoord ook alleen maar wist omdat ik ooit hetzelfde probleem heb gehad ;)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.