Alaaf...............

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 18 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

2. issymyaki

issymyaki Actieve auteur

nou orakel leuk dat je het meld ;) maar je andere collega's waren je voorxDxD

penny1944 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

mooi hoor. maar we hadden het al gezien;)

penny1944 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  4. polkey

polkey Oudgediende

Niet te vergeten wat er mogelijk moet worden ingeleverd, de markt loopt leeg of de prijzen stijgen.
    Eens kijken of je een andere keer de eerste kunt zijn met je melding ;)
    Nu de Faq nog

bjorke-annika en farro vinden dit leuk.
  5. Tonnie-Hovenier

Tonnie-Hovenier Junior expert

Goedemiddag Farmer,s

Om Kostuums te maken voor de Carnaval-Event hebben we Waarschijnlijk deze item,s nodig?

Schaapwol
    Sieraden
    Papagaaiveren
    Wasbeermasker,s

Vruchten:
    Ananas
    Kersen
    Aardbeien
    Bananen
    Watermeloenen

Dieren:
    Koeien
    Kalkoenen
    Varkens
    Papagaaien
    Struisvogels
    Pauwen

P.S . Dit gaat om de geruchten-keuken......Dus Geen Garantie dat het ook zo uitpakt.

Konfetie-Olifant [​IMG]

[​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/gerüchte-zum-karnevalsevent.19955/

Sarriette en nicolle73 vinden dit leuk.
  6. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Wasbeermaskers? Die heb ik nooit gehad.

Hoe moet ik daar aan komen? Kopen op de markt voor meer dan zes duizend is ook geen optie.

Als het waar is dat je ze nodig hebt, dan is alaaf snel voorbij voor mij :p

Laatste bewerkt: 18 Februari 2015
    -mikmak- en -Tits- vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De markt. De werkplaats is met twee events te verdienen geweest, niemand heeft meer dan twee werkplaatsen.

8. tooske58

tooske58 Forum-expert

De stal heet camouflagewinkel die de wasberenmaskers maken.

Laatste bewerkt: 18 Februari 2015
  9. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Zoals ik al zei Coco, ik ga ze niet kopen.

Er zullen veel meer mensen zijn die ze niet hebben en een event waarbij je verplicht wordt om dure spullen op de markt te kopen daar zeg ik dus doei tegen.

Nogmaals: Als het waar zou zijn. Het is natuurlijk maar een gerucht.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als het waar is, verwacht ik in ieder geval een zilver-goud-diamant event met maximaal een stuk of 10 bij een diamantenlevel.
    We hebben de camouflagestal een paar maanden geleden in het eerste level kunnen verdienen bij een tijdsquest.
    Ik vind het ergens wel leuk als er ook iets gedaan wordt met stallen die we allemaal kunnen hebben.
    Behalve dan de spelers die toen niet ver genoeg waren, het event niet de moeite vonden, of op dat moment helaas net geen tijd voor Farmerama hadden.

11. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb geen wasbeer, maar maakt niet uit. Met de sieraden maak ik heel veel winst, hehehe! :D

Dus ben benieuwd naar de gevraagde aantallen.

12. polkey

polkey Oudgediende

Voor alsnog merk ik dat de geruchten altijd wel kloppen, stukje voorkennis zal er altijd wel zijn ;)
    En er zit duidelijk een actieve medewerker ( wasbeer als jurylid ) met masker.
    Voorlopig hoop ik maar dat het zich zal beperken tot hoogstens 5 maskers, er tenslotte vanuit gaande dat de events niet de bedoeling gaan krijgen de BD zo laag te brengen.
    Investeren moeten we toch wel, maar rekening houdend dat niet iedereen in de gelegenheid was om dat vorige event te kunnen spelen en die camouflagestal te winnen.
    Zo zijn er lagere levels die nog geen kraaiennest ofwel sieraden hebben, geen werkplaatsen voor de wol enz.
    Zouden deze dan alles moeten kopen met het weinige wat ze tot nu toe hebben dan is spelplezier snel weg denk ik.
    Omdat er de laatste tijd veel events zijn die vanaf hogere levels gespeeld kunnen worden, sneu voor die beginners die ook wel eens iets meer willen dan oogsten en zaaien lijkt mij ;)
    ( ik spreek dus voor een aantal buurtjes die zo hard werken en uitzien naar een event welke ze mee kunnen doen..... de finish halen )

N00tje, farro en popje4 vinden dit leuk.
  13. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

van mij mag er wel wat pit inzitten
    voor de lagere levels zit er meestal wel wat in wat ze kunnen
    wij konden in het begin ook niet alles (zo is het nu eenmaal)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Echt een vreemde boerderij. Het carnavalsfeest wordt na de carnaval gevierd (zowel het Katholieke als het Orthodoxe), een beetje zoiets als mosterd na de maaltijd, toch... 8)

15. bibi9999999

bibi9999999 Teller

waarschijnlijk expres gedaan
    carnaval vierders hadden anders geen tijd voor dit event gehad
    Nu wel

16. annigjen

annigjen Keizer van het forum

En 2 events tegelijk laten lopen zal ook niet gaan. Dan is het kiezen dus 2 events. Niet iedereen zal het met de keus eens zijn. Maar ik denk maar zo, allebei komen aan bod

17. boemer49

boemer49 Oudgediende

kleding kan ik helemaal volgen maskers en sieraden ook, zouden we dan confettie moeten maken voor de olifant????

Sintra98 en bibi9999999 vinden dit leuk.
  18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Als er erg veel producten gevraagd worden met het carnavals event , ben ik snel klaar.:eek:
    Ik heb nog géén overvloedige producten, heb nog genoeg in de coöp te voldoen hiermee.
    Het fokken met de kameleon, nou moe, moet je eerst tijd krijgen om alles bij te werken en dan ook nog kameleons fokken.:wuerg:
    Ben benieuwd naar beide events en of het idd haalbaar is.

19. mmgorter

mmgorter Junior expert

;)
    geeft helemaal niks , als wij de mosterd maar krijgen .xD

.babouska. vindt dit leuk.
  20. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

misschien hadden ze beter dit event met halfvasten kunnen doen ....was meer op zijn plaats geweest dan de after carnaval

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.