agressieve verkoopmethode

Discussie in 'Overig archief' gestart door joke0987, 3 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Jee, wat akelig irritant ... dat schermpje van die 'snelle boeren'(of zo) aanbieding knippert af en toe bij wisseling van veld maar altijd bij opnieuw inloggen, alsof je het nog niet eerder weg geklikt hebt. Komt behoorlijk agressief over.

Hoop dat het een bug is anders: shame on you!

Laatste bewerkt: 3 December 2016
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. |-|ans

|-|ans Forummeester

Misschien wordt het eens tijd voor het installeren van een ad-blocker? Scheelt vast een hoop irritatie! ;)

Sintra98, .Fisherman. en annigjen vinden dit leuk.
  3. joke0987

Uhh .. denk toch niet dat we het over hetzelfde hebben .. ben ook niet blond trouwens.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

het is een speciale aanbieding voor trouwe spelers en komt om de week voorbij.
    Het is een kortdurende aanbieding die bij mij in het eventklokje was aangegeven

5. joke0987

Ja, maar normaal gesproken stopt het geknipper als je 1 x het scherm hebt geopend. Bij dit soort 'aanbiedingen' dus niet. Zeeeeer irritant en komt op mij uiterst agressief over. Echt niet leuk, niet aardig, niet vriendelijk. Ik hoop dat ze snel op zijn.

En ja hoor, het getreiter is weer begonnen. Er komt toch alsjeblieft niet nog meer?

Laatste bewerkt: 18 December 2016
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.