Agressieve manier van aanbieden

Discussie in 'Overig archief' gestart door joke0987, 1 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik wil even kwijt dat ik me kapot erger aan dat flikkerende icoontje bij specifieke aanbiedingen zoals bijv. Snel boeren. Elke keer als ik inlog flikkert dat ding en gaat pas uit als ik er op klik en dus direct in het betaalscherm terecht kom. ELKE keer dat ik inlog! En dat is bij alle andere items zoals aanbieding supermest, events echt niet het geval.

Ik vind het een agressieve manier van reclame maken. Ik wilde dat er zoveel aandacht was voor de bioscoop.

Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Je kan er op klikken en dan het betaalscherm weer weg klikken dan houdt het irritante flikkeren op.

HappyChiefCook1 en Leo.netten vinden dit leuk.
  3. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ja, daarom, je komt direct in het betaalscherm. En tot je weer inlogt, want dan knippert het weer. Elke keer als je inlogt en zo lang het 'event' duurt!!! En bij alle andere event-items is dat echt niet. Ik heb er echt een afkeer van. Als BP zo nodig fanatiek reclame moet maken dan stoppen ze het maar in de bioscoop. Hebben we er tenminste nog een beetje profijt van.

Sintra98 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  4. mmans

mmans Forum-hertog

Ik heb daar geen last van. Ik heb altijd Adblock Plus aanstaan. Totdat..... ik een filmpje in de bios wil kijken! Dan zet ik hem even uit en als ik uitgekeken ben (als er al filmpjes zijn) zet ik hem weer aan. Geen knipperende dingen in beeld!

Sintra98 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  5. Elisa.Beth

Elisa.Beth Forumleerling

De bioscoop doet het bij mij helemaal nooit maar ik heb ook geen last van flikkerende reclames oid.