Afwijkende opbouw scheerstallen..

Discussie in 'Help archief' gestart door |-|ans, 16 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Bij de werkplaatsen en stallen is het gebruikelijk dat de roze variant een extra dier of product oplevert.. maar toen ik keek bij de scheerstallen viel me op dat de rode en roze variant hetzelfde opleveren.. in nota bene dezelfde tijd? Het enige verschil zou zijn dat de rode scheerstal 570 ep geeft en de roze 750..

Zowel in de FAQ als bij het werkplaatsen gebouw staat dit zo aangegeven.. klopt dit?

2. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Dat is al eerder een onderwerp geweest op het oude forum en het klopt helemaal je krijgt alleen meer EP

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ja dit klopt inderdaad, ik snap dat het niet heel logisch lijkt als je naar de andere dieren kijkt. Maar bij aanvang van de gekleurde schapenstallen is dit al zo in het spel gekomen.

4. |-|ans

|-|ans Forummeester

Oh.. prima te weten.. dan is die rode werkplaats uit de koekoekfok zeker de moeite waarde dus.. dat beetje ep geloof ik dan wel.. ;)

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Qua tijd en wat hij je geeft maakt het inderdaad helemaal niks uit, en als je al in een wat hogere level zit is die EP inderdaad vaak niet zo'n probleem meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.