Afscheid van Ron

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knapen1958

    knapen1958 Forumleerling

    In gedachten ben ik bij iedereen die Ron mist..............
     
  2. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    rust zacht ron hopelijk heb je nu de rust gevonden
     
  3. mmans

    mmans Forum-hertog

    O, wat is dit schrikken. Na enkele dagen computer problemen eindelijk weer op het forum en dan dit.

    Ron, ik ken je alleen van het spel en kan alleen herhalen wat velen voor mij reeds zeiden: je was altijd behulpzaam en positief. Bij verhitte discussies bracht je een sussend woord.

    Voor alle nabestaanden, familie, vrienden en collega's en met name voor klaartjuh (haar persoonlijk verhaal, erg mooi): ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies.
    Toontje ben ik nooit vergeten en ook Ron zal een plaats in mijn herinneringen behouden.
     
  4. heleen1955

    heleen1955 Junior expert

    Wat een triest bericht, gecondoleerd allen, we zullen hem missen.
     
  5. Corfrager

    Corfrager Regelmatige auteur

    Wat een verdrietig nieuws. Ik kan mij alleen maar aansluiten bij alles wat al is gezegd. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies voor alle dierbaren om Ron heen.
     
  6. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Mijn condoleances aan de familie vrienden en het farmerama team. Zijn naam is verbonden met het spel. Wat zal het moeilijk zijn voor het team om zonder hem verder te gaan. Sterkte allemaal. Ik zelf ben nu voor de 2e keer getroffen door ****** en het spel heeft me altijd geholpen mijn gedachte te verzetten. Even de ziekte in de parkeerstand. Daar ben ik dankbaar voor, daar ben ik Ron ook dankbaar voor. rust zacht Ron
     
  7. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Oef dat is schrikken. Een groot verlies en ook een gemis voor de familie,nabestaande en het farmerama team. Sterkte voor alle dierbaren en hen die met hem zo fijn hebben samengewerkt.
     
  8. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Gecondoleerd Familie Vrienden Team van farmerama . Veel sterkte voor de aankomende tijd. Ron R.I.P.
     
  9. wil1959

    wil1959 Gelegenheidsauteur

    Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden. Ron zal gemist worden op het forum en al helper van vele spelers.
     
  10. sjaanie

    sjaanie Forumleerling

    R.I.P Ron, en heel veel sterkte voor al zijn dierbaren, nabestaanden, collega's vrienden, en verder iedereen die hem een warm hart toedroeg.
     
  11. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    Wat een vreselijk droevig bericht, voor Ron rust zacht, voor de familie heel veel sterkte en denk aan Ron zijn fijne dingen
     
  12. -bayani-

    -bayani- Gelegenheidsauteur

    ik ben geschrokken van dit nieuws. bedankt voor alles wat je ons hebt gegeven op het farmerama forum. het ga je god daarboven
     
  13. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    hier schrik ik van,, sterkte voor alle nabestaanden,, ron r.i.p.
     
  14. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Zo lees je even een paar dagen het forum niet en dan is dit het eerste wat je leest. Aan familie, vrienden, farmeramacollega's veel sterkte gewenst. Ron zal hier vooral gemist worden om zijn technische kennis. Had je een vraag hij wist het antwoord of zocht er één.....
    Net als Toon zal Ron ook (nog lang) gemist worden.
     
  15. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Ron R.I.P.
     
  16. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    Mooi verhaal Klaartjuh, een inkijkje hoe Ron was.

    Gecondoleerd familie, vrienden en collega's, heel veel sterkte!
     
  17. whealy76

    whealy76 Junior expert

    Ik schrok van het bericht dat Ron Schoof is overleden. Persoonlijk ken ik hem niet, maar via support heb ik wel eens een antwoord van hem gekregen. Zijn naam hoort bij Farmerama en ik kan me voorstellen dat hij door het team en de community gemist zal worden. Verder wens ik zijn familie en wie hem gekend heeft veel sterkte toe voor nu en de komende tijd.
     
  18. mamaU2

    mamaU2 Forumkenner

    Verdrietig was ik toen ik hoorde van het overlijden van Ron. Ik wil een ieder die hem mist mijn oprechte deelneming wensen. Dat de mooie herinneringen een troost mogen zijn in deze moeilijke dagen.
    Ron heb ik leren kennen toen ik een paar jaar geleden voor het eerst op het forum kwam en in het Kliekje terecht kwam. Grote smurf, mopper smurf...er werd wat af gesmurfd. Iedere ochtend was het weer een feest wat de nachtploeg had geschreven, pagina's vol. Menig keer werd er al een Brugse zotte klaar voor Ron als wij het overdag voor gezien hielden. LD, DD, Klaartjuh en Ron waren echte nachtbrakers. Wat zou ik nog eens graag het archief in willen duiken om die verhalen terug te lezen.
    Dag Grote Smurf, dag buur. Rust zacht
     
  19. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Lieve Ron, ik besef me nu pas hoe fijn het was jou in mijn leven te hebben.
    Niet alleen altijd bereid om even mee te denken als ik een lastige forumvraag of ticket had maar ook altijd bereikbaar voor een praatje.
    Zeker in de nacht was het zo prettig om gewoon te vragen: "Is er toevallig iemand". Eigenlijk beantwoorde je dan direct met een prettig antwoord.
    Nu zal ik eraan moeten gaan wennen dat ik dit zal moeten gaan missen. Soms zwem ik alleen in open water en denk ik: "Ow jee Ron moest eens weten." Vanaf nu zul je het altijd weten.
    Ron heel erg bedankt voor alles wat je voor mij en je farmerama team gedaan hebt!
     
  20. Pioen1966

    Pioen1966 Gelegenheidsauteur

    Vreselijk zo'n verlies. Gecondoleerd voor iedereen en heel veel sterkte de komende tijd voor familie, vrienden en bekenden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.