Afscheid van Ron

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tj1970

    tj1970 Forumbeginner

    bij deze wil ik mijn medeleven betuigen. Al spelende vergeet je snel dat er 'echte' mensen achter alle communicatie schuil gaat. En dat er vele mensen nodig zijn om een commune te laten draaien en functioneren. Ron vaarwel
     
  2. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    pff, geen echt passende woorden voor. Heel veel sterkte voor iedereen die hem gaat missen!
     
  3. Wulkje12!

    Wulkje12! Forum-overlever

    Wat een verdrietig bericht, sterkte en kracht gewenst aan eenieder die Ron lief heeft.
     
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ron, een naam die zo vertrouwd is op het forum. Heel wat discussies zien sussen of indammen dankzij hem, heel wat vragen zien beantwoordt door hem..
    Heel veel kracht, liefde en steun toegewenst voor alle naasten en liefhebbenden van Ron.
     
  5. Crow

    Crow Forumbeginner

    Dit overvalt mij, mooie berichten en Ron blijkt een mooi mens te zijn geweest voor een ieder, zijn input is blijvend.
    Daarom mijn medeleven aan een ieder die hem kende.
    Sterkte en kracht toegewenst.
     
  6. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    heel veel sterkte voor de nabestaande rust zacht
     
  7. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Voor Ron is het fijn dat het lijden voorbij is.
    Sterkte voor de familie, vrienden en collegae.
     
  8. farmer(2011)

    farmer(2011) Regelmatige auteur

    Wat een triest bericht en heel veel sterkte voor de nabestaanden en het mod team bij het verwerken van dit grote verlies
     
  9. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Wat een schok!
    Ron heb ik een paar keer mogen ontmoeten toen ik nog mod was bij Fantasyrama.
    Ik ben me hem altijd blijven herinneren als een vriendelijke, rustige man en zo zal ik hem ook voor altijd in mijn herinnering bewaren waar hij een plaatsje krijgt naast Toontje.
    Rust zacht lieverd, je gaat nooit vergeten worden.
    Mijn diep en oprecht medeleven aan al zijn geliefden en moderators. Sterkte.
     
  10. marijke991

    marijke991 Forumbeginner

    Misschien zijn er nog oude spelers de zich aan mij herinneren, ik was vroeger Marjke99 de international community manager voor Nederland en België. Als ik toendertijd wegens ziekte gestopt ben, kon ik met een gerust geweten ophouden, omdat ik wist dat er een geweldig Team mijn taken bij Farmerama over zou nemen. Met Toontje, Ron en klaartjuh, wist ik dat mijn geliefde Farmerama in goede handen zou zijn. Het bericht van Ron zijn overlijden kwam voor mij als een schok, ik wist dat hij ziek was, maar dit had ik niet verwacht. Mj medeleven gaat uit naar zijn familie, vrienden en zijn collega's bij Farmerama. Ik zelf heb 2 weken geleden mijn moeder verloren, ik begrijp dus heel goed hoeveel verdriet deze nu hebben. Met Ron hebben wij iemand zeer special verloren, ik wens iedereen veel sterkte in de komende tijd.

    Marijke99
     
  11. lovely

    lovely Forummeester

    R.I.P. Ron,je naam zal zeker nog regelmatig genoemd worden....vergeten wordt je niet.Voor de nabestaanden heel veel kracht om dit samen te dragen.

    Jolanda 1958
     
  12. NJW3

    NJW3 Junior expert

    Ik ken hem alleen van de berichtjes hier, gecondoleerd allen die hem lief hadden
     
  13. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Dat is schrikken, wat vreselijk, een vaste stabiel persoon op het forum, die iedereen altijd met goede raad en tips bijstond. Wat zal hij gemist worden. Veel sterkte aan nabestaanden, familie, vrienden en farm collega’s.
    Rust zacht Ron.
     
  14. koetjeboe53

    koetjeboe53 Forumleerling

    Heel veel sterkte voor de familie en het modteam bij het verwerkenmet dit verdriet.
     
  15. -angel661-

    -angel661- Forumleerling

    Heel veel sterkte aan de nabestaanden, Ron we zullen je missen. R.I.P.
     
  16. -poesjemauw21-

    -poesjemauw21- Junior expert

    Met pijn in het hart en met medeleven richting nabestaanden en collega's kan ik alleen maar het volgende zeggen:

    Iets dat verdwijnt is niet weg, het heeft zich alleen verstopt!
     
  17. jadiejadie

    jadiejadie Gelegenheidsauteur

    Tjonge, daar schrik ik van. Voor zijn nabestaanden, vrienden en collegamods, heel veel stekte de komende tijd!
     
  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    Wat een vreselijk bericht, woorden schieten te kort.
    Je was al jaren mijn trouwe buurman, ik kon je altijd wat vragen en kreeg dan goede uitleg.
    Gecondoleerd met dit verlies familie, vrienden en nabestaanden.
    Rust zag Ron.
     
  19. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Lieve Ron,

    Afgelopen dagen aankondigingen moeten plaatsen en veel mensen informeren over jouw toch nog wel onverwachte snelle overlijden. In de rol van BA zijnde lukte mij dat nog net. Tenslotte doen we altijd wat we horen te doen.
    Maar bovenal ben en blijf je natuurlijk vooral mijn allerbeste vriend, een vriendschap waar niets en niemand tussen kan komen. De mensen die ons samen hebben meegemaakt kunnen dit zeker beamen.

    Een op het eerste oog wat onwaarschijnlijke vriendschap misschien, elkaar op forum tegengekomen in februari 2011. Ik zeg altijd ‘toevallig’ maar jij zag het als ons lot want toeval bestaat niet. Klein beetje veel afstand tussen onze woonplaatsen en een subtiel leeftijdsverschil, het mocht de pret niet drukken. Of je al niet genoeg broers en zussen had, je 'adopteerde' mij graag er bij als je jongere zusje uit het verre Noorden.

    Waar we begonnen met praten in een praatgroep van een event, meeverhuisden naar het nieuwe draadje ‘Kliekje & co’ waar we nog meer te bespreken hadden (en de nodige creatieve en grappige uitspattingen hadden, 1 april bleek onze gezamenlijke feestdag) gingen inmiddels ook wel wat duifjes over en weer om uiteraard vooral nog meer te bespreken.
    Werd beetje saai en stil toen je mod werd je had wat minder tijd en mocht niet altijd meer zeggen waar je mee bezig was, had onze eigen Toon na een paar maanden daar toch best wel een goede oplossing voor. Na wekenlang proberen had je mij weten over te halen om ook moderator te worden.

    En ja toen was het hek van de dam, nog meer kanalen om met elkaar te praten, praten en nog meer te praten. 0ok weleens per ongeluk een hele nacht door met een zwijgende Toon als onze eigen persoonlijke chaperon. En ja we zijn de beroerdsten ook nog niet, zo her en der kwam er ook nog wel een woordenwisseling voorbij. Perfect zijn geloven wij allebei niet in en de vriendschap werd alleen maar hechter.
    0ok in een periode dat ik het heel moeilijk had was je daar en ook echt, meerdere keren ben je heel Nederland door gereisd voor mij. Ik wel wat stiller maar goed jij kon toch altijd al wel praten voor tien, was allemaal geen probleem. Tenslotte kon je alleen al over een simpel waxinelichtje ruim een kwartier volmaken. Ja het was wel een binnenkomer die eerste keer dat we elkaar echt ontmoeten, tot de dag van vandaag kan ik geen waxinelichtje zien zonder aan jou te denken.

    Daarna samen soort van toeristen in eigen land geworden en gingen we met enige regelmaat op pad naar verschillende musea en andere bezienswaardigheden, ging altijd samen met per ongeluk toch wel lange wandeltochten tussendoor, in verkeerde bussen stappen, treinen missen en zo af en toe ook nog extreme weertypes. En uiteraard de terrasjes, naïef dat we weleens waren ook nogal eens op zoals wij dat noemden ‘foute terrasjes’ beland. Maar gezellig hadden we het zeker en daar ging het om.

    Laatste maanden ging het allemaal niet meer zo goed met jou, maar toch bleef je altijd positief en je maakte je eerder zorgen om mij dan om jezelf. En ging je ook weleens over je eigen grenzen om mij te ontzien.
    In het hele proces konden we door de pandemie noodgedwongen lange tijd niet meer in elkaars buurt komen en toen er weer meer mocht was enige optie nog dat ik naar jou toe zou gaan. Dit gelukkig meerdere keren kunnen doen en in je laatste uren afscheid van je kunnen nemen, al ging praten toen helaas al niet meer.

    Lieve Ron, we hadden nog zoveel te bespreken en ik zal je zo ontzettend missen. Als mijn Farmerama-maatje, mijn mede-uil waar ik altijd mee kon sparren en door veel Farmeriaanse informatie en FAQ's heen worstelde.
    Als een goede leraar, je wist perfect al je kennis over te dragen. Niet alleen over het spel of ICT dingen, hier hoorde ook zeker veel wijze levenslessen bij.
    Het ergste van alles is dat ik mijn allerbeste vriend en grote broer nu moet missen, maar natuurlijk doe ik mijn best door te gaan met hoe jij (en ook Toon) dat graag zouden willen.

    Grote broer dank je wel voor alles en rust zacht, Knuf Knuf Knuf
     
    ienemienie, bobobear, -doppie- en 11 anderen vinden dit leuk.
  20. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik ben geschrokken van het bericht. Kende Ron niet persoonlijk, maar hij heeft me wel geholpen in het begin.
    Mooie berichten hier gelezen van directe buren en collega's, die mooi beeld geven van Ron en zijn persoonlijkheid.
    Gecondoleerd familie en naasten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.