Afscheid van Ron

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Augustus 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor veel mensen was Ron al jarenlang een stabiele factor op forum en support.

    In dit draadje de kans om hem te herinneren, leuke dingen te vertellen of condoleance te plaatsen.

    Het hele Nederlands-Belgische Farmerama Team is er ondersteboven van en zullen waarschijnlijk vanuit persoonlijke noot hier ook nog wel iets komen zeggen wanneer wij daar aan toe zijn.
     
    danda-vnovis vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik ben de eerste die hier zal (letterlijk met pijn in m'n hart) reageren op je overlijden.

    Je hebt me regelmatig met problemen geholpen.

    Bij deze wil ik na bestaande en (oud) collega's (lees als mods bedoeld) hun condoleren met het verlies van jouw.
     
  3. henny

    henny Actieve auteur

    Ik weet niet wat te zeggen, alleen dat ik lang met Ron en Klaartje samen heb gewerkt. Dat was een fijne tijd en Ron heeft mij veel geleerd op computer gebied, hij wist dat ik die kwaliteiten niet zo in de vingers had, maar roemde me dan om mijn andere kwaliteiten die hij dan ging noemen, want zo was Ron. Positief en stimulerend! Echt positief en eerlijk! Recht voor de raap was hij en ik houd daar van, al kan niet iedereen daar mee om gaan...

    Ron, ik dank je voor alles en ik ben blij dat jij nu geen pijn meer hebt en dat je nu rust hebt. Je was een fijn mens en ik zal je nooit vergeten.

    Mijn voormalige collega's wens ik alle sterkte toe en fouten maken als je iets aan het verwerken bent is helemaal normaal, dus daar is geen enkele verontschuldiging voor nodig. o_Ok voor alle dierbaren van Ron: Sterkte!!

    Rust zacht, lieve Ron!
     
    Laatste bewerkt: 15 Augustus 2020
  4. farro

    farro Forumkenner

    Met spijt in het hart : WIJ ZULLEN JE MISSEN. Ik betuig mijn medeleven aan al zijn naasten die door dit lot zijn getroffen. Ron het gaat je goed hierboven.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oei, daar schrik ik van. Ik loop hier nog niet zo lang rond als vele anderen en voor mij was Ron zoiets als Mister Farmerama. Ron, we gaan je allemaal verschrikkelijk missen: wij spelers, het team en natuurlijk je naasten. Goeie reis Ron, en wie weet tot ziens.
     
  6. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Wat een triest bericht.
    'k Speel het spel al een flinke tijd niet meer, maar nu wil ik als speler van het eerste uur toch reageren.
    Wat zal Ron gemist worden als technische man, als nachtmoderator, als inspirator, als vaste factor binnen het spel en als mens.
    Rust zacht Ron.
     
  7. WilmaV

    WilmaV Forumleerling

    Het lukt me niet om de juiste woorden te vinden om de geweldige persoon die Ron was te beschrijven.
    Rust zacht lieve Ron!
     
  8. fablim

    fablim Oudgediende

    Lieve Ron, ik zal jou, en je goede raad, heel erg gaan missen.

    Klara, Lea, en alle anderen van het mod-team, ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies.

    Tevens wil ik de familie sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
     
  9. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    dat is schrikken ...fam. en nabestaande gecondoleerd ....rust zacht Ron...
     
  10. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik ben al wel een hele lange farmerama speler maar ken Ron alleen van de berichtjes hier op het forum.
    Ik wens alle dierbaren, familieleden, het team en alle verdere mensen die Ron kenden heel veel sterkte toe met dit verlies en wens jullie veel kracht om dit te boven te komen.
     
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Even stil...

    Afscheid nemen van een persoon is droevig en moeilijk
    Laat de mooie herinneringen ons troosten.
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    We zullen je missen Ron
    En je tomeloze inzet


    zo kan ik het alleen maar zeggen

    ps ik weet link mag eigenlijk niet
     
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ron was altijd op het forum aanwezig voor hulp en steun. Hij zal gemist worden hier!

    Veel sterkte en steun met dit verlies, voor het team en voor zijn familie.
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik schrik me wezenloos....je was mijn trouwe buurtje en hebt mij vaak geholpen...wat zal ik jou en je humor missen...
    Ik wens iedereen zowel van het team als de nabestaande veel sterkte en kracht toe om dit te verwerken.
    Rust zacht .
     
  15. betsyottenheim

    betsyottenheim Forumbeginner

    Rust zacht Ron,gecondoleerd voor familie,vrienden,kennissen van Ron
     
  16. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ach wat een schrik - al zolang een vaste waarde voor allen bij Farmerama

    Heel veel sterkte aan allen die veel met Ron gewerkt hebben en uiteraard aan zijn nabestaanden.

    Goede reis Ron.
     
  17. miepco

    miepco Regelmatige auteur

    Heel veel sterkte aan de nabestaanden. Voor Ron is de pijn over, maar voor jullie zal het lang blijven schrijnen. Veel sterkte!!
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Uit het veld geslagen, even geen woorden.

    Lieve Ron, dank voor je tomeloze inzet en al je hulp.

    Sterkte aan familie, vrienden, collega's en een ieder die Ron lief had.
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oef dat is even schrikken , hij heeft me vaak genoeg geholpen en wegwijs gemaakt.
    Heel veel sterkte toegewenst aan familie , team en alle vrienden van Ron.
     
  20. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Wat vreslijk voor alle nabestaanden, vrienden, familie en het Farmerama team, RIP Ron. <3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.