Afscheid van het Nederlandstalige forum

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Klaartjuh, 14 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Bij mijn weten ging kakelot iedereen een duif sturen, naar elke speler die zelf een duif heeft gestuurd.
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. sneeuwwitje1956

    sneeuwwitje1956 Gevorderde

    Dit besluit is wel balen, maar Thea, Kakelot en alle anderen.... onwijs bedankt.
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. mamaU2

    mamaU2 Forumkenner

    Wat ontzettend jammer dat het NL forum stopt. Ik las de laatste jaren vooral mee, maar gebruikte de site ook als naslagwerk, bij events enzo.
    Wat heb ik hier gelachen met jullie, maar ook gehuild.
    Wat was het heerlijk om in de ochtend op te starten, naar het forum te gaan en heel veel pagina's bij te lezen, te zien dat wat de nachtploeg geschreven had. Wat was het toen heerlijk om nog eens in de oude kelders van het forum te lezen, toen dat nog kon.
    Veel spelers zien komen, sommige zien opgroeien binnen het forum als mod of zelfs nog verder. o_Ok spelers zien gaan. Voor mij was en is dit forum een deel van het spel. Veel lieve mensen leren kennen, juist door dit. Dat was voor mij altijd een reden om door te gaan met spelen, juist omdat dit mijn virtuele thuis is, de boerderij, de buurtjes, maar ook de lol op de verschillende kletsdraadjes.

    Mijn dank gaat uit naar alle mods die dit jaren gedaan hebben, hartelijk dank voor jullie tomeloze inzet en geduld, maar bovenal voor de duidelijke uitleg.

    Ondanks dat ik mijn talen goed spreek, is een andertalig forum toch anders. Juist omdat je veel benamingen op de boerderij niet goed genoeg kent.

    Wie zorgt nu dat de sleutel op de juiste plek hangt, de drankvoorraad wordt aangevuld en helpt met de voortgang van het spel.

    Mijn inschatting is dat Bigpoint hier een plank misslaat en zich verkijkt op de Nederlandse community. De tijd zal het leren...

    (maar dan is het leed al geschied)
     
  4. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Afscheid!:cry:

    Zo jammer dat na al die jaren dit forum stopt. o_Ok al heb ik weinig verhalen ik heb altijd meegelezen en meegeleefd met de Leuterclub, het Kliekje, en natuurlijk deed ik ook wel aan spelletjes mee. Het heeft heel wat 'lege' momenten aangenamer gemaakt.
    Hartelijk dank aan Klaartjuh en Lea voor hun jarenlange begeleiding, met veel geduld en humor.

    Ik zal het missen, de vrolijke berichten van Schaapje, de posts van Farmermikkie en de wederwaardigheden van de zorgzame Snietje. Wie weet komt men er ooit op terug :D
     
    jolanda13, leni1955, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik sluit mij volledig aan bij deze voorgaande posts. echt heel erg jammer.
    hier sluit het voor mij, het gaat je goed allen.
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik sluit mij hier ook bij aan... heel jammer allemaal want ik weet nog niet of ik kan blijven spelen zo... ik ga s'morgens ook eerst naar het forum...:eek:.. modjes bedankt voor jullie geweldige inzet al die jaren...:inlove:...lief en leed met elkaar gedeeld wat hier allemaal kon
     
    schaapje52, -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Bedankt voor alles en tot ziens op een ander forum. Het is niet anders.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ik denk dat dat wishful thinking is

    Zal heel raar zijn een dood forum, niks nieuw meer erop
    en al de vertrouwde boerkes en boerinnen uit gewaaid en verspreid :cry:
    het ga je goed allemaal
     
    jolanda13 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik las de aankondiging vannacht, en dit draadje. Wat een bizarre beslissing!
    Alle mods nu en in het verleden, bedankt voor jullie inzet.
    Alle mede-boertjes bedankt voor de tips, steun aan elkaar, antwoorden op (trivia-) vragen.
    Hopelijk gaat het verder via de chat van miekje9 en wat Kakelot opzet.
    Toch nog veel plezier gewenst op jullie boerderijen!
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. Jacq57

    Jacq57 Regelmatige auteur

    Lieve medeboertjes, het ga jullie goed, modjes bedankt voor jullie inzet, en misschien komen we elkaar weer tegen op de chat van Miekje of bij Kakelot, het is geweldig wat die allemaal belangeloos doen voor ons.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. mama..66

    mama..66 Junior expert

    hallo allemaal, inderdaad zooo jammer, maar helaas.ik heb geen FB, dus kan daar ook niet terecht.
    Voor een ander spel heb ik wel een chatruimte op googlechat, bij google account, kan daar niets gemaakt worden? (ik ben een digi-leek dus kan het niet zelf doen, maar kan chat wel doorzoeken vb farmerama nederlands of zo).
    Maar ja, ik wens iedereen het beste en veel succes in de toekomst.
    Bedankt voor alle hulp de afgelopen jaren. :cry:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goedemorgen

    zal dit wel een beetje missen
    zie de meeste wel op de chat bij miekje
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Dat was ook mijn hoop ! Hou of hield constant de OA in het oog.

    Maar is helaas ijdele hoop ! tenzij deze namiddag ! Hoop doet leven. Maar vrees ervoor..

    En nu vanaf morgen doorgestuurd worden naar een Engels forum, waar we niemand kennen.....geen spelers, noch mods(die in mijn ogen keihard zijn en het liefst draadjes sluiten.....:cry: van zodra een nederlandse speler er verschijnt) echt niet leuk.....

    Nogmaals Mods dank voor jullie tomeloze inzet....jaar in jaar uit.......
     
    jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  14. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Bedankt voor alles! Vaak zal ik nog denken aan "de goeie oude tijd".
     
    jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    So sad, zo treurig, ik ben er ondersteboven van, Boerderij is toch een way of living, lekker vroeg op, al je veldjes af en soms eens een extra uitdaging, als je daaraan mee wil doen. Zo speelde ik dit de laatste tijd.
    Het spel had voor mij in het begin veel uitdagingen, de structuur snapte ik niet echt en het forum, met name @miekje9 heeft mij (en anderen) zo vaak geholpen, niet te tellen!
    Ik ga jullie missen, ik las zo vaak mee, en moest vaak ook lachen om reacties en huilen ook bij de treurigere wat persoonlijkere berichtjes.
    De vervanging is in aantocht lees ik, bij Miekje de fansite en iets nieuws bij Kakelot, dat is heel fijn, ik ga op zoek!
    Succes allemaal,
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik wil Enk nog bedanken voor alle hulp die zij hier heeft gegeven en ons de afgelopen tijd van de aankondigingen en faq`s heeft voorzien.
     
    jolanda13, janniekwak, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
     
    jolanda13 en enk52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nog 1 vraag.

    De zeppelin of vaste ruildraadje, blijft dat ook in het Nederlands of is dat ook in het Engels.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als het er in Engeland ook is zal het in het Engels moeten gebeuren denk ik.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zat opeens te denken van mijn boerderijtje blijft Nederlands maar het klokje links doe ik wel via mijn boerderij en vandaar mijn vraag opeens. Als het ook Engels wordt dan blijft er helemaal weinig over voor schaap.

    Bij boerderij opstarten dan gelijk forum openen en even lezen en neuzen overal. Ga dit vreselijk missen dat weet ik nu al. Maar goed het is helaas niet anders.

    Vanaf morgen alleen maar eens even bezig gaan met de vaste quests om een nieuwe andere draai te vinden voor mijn boerderij en op mijn boerderij. Ik hoop dat er nog wel buurtjes blijven.
     
    -matthias1952-, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.