Afscheid van het Nederlandstalige forum

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Klaartjuh, 14 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Je kan gewoon blijven spelen hoor schaapje, Een forum bezoeken is geen verplichting
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dankjewel hoor. :D Dan kan ik in ieder geval blijven spelen en mijn sieritems schapen gebruiken.
     
    stien56, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Dat kan zeker en er maar extra van genieten:)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het jammere is alleen dat we je tijdens ruilen niet mee kunnen helpen met zoeken. Ik geniet elk ruilevent van jouw foto’s van je veld(en). Hoop dat je wel naar Kakelot haar forum komt als deze online is of als je Facebook hebt naar de groep daar.
     
    schaapje52, jolanda13, mamiagk en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Was me dat schrikken toen ik na een poosje afwezigheid terug op het forum kwam !!! Sluiting van ons prachtig forum, waar de mods door de jaren zoveel tijd hebben ingestoken !
    FAQ gemaakt en ons steeds geholpen en bijgestaan , met raad en daad !! En nu plots zeggen ze = stop........gedaan .....trek uw plan. En lees maar alles in het Engels.

    Mijn dank is dus groot naar alle mods toe door de jaren heen......

    Hoop jullie terug te zien op één van de fora van Thea, of Kakelot..........en het niet te vergeten het forum, ttz. fansite van Miekje....

    Tevens zal ik het kliekje enzo ontzettend missen.......
     
    jolanda13, Snijderboerderij en stien56 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb daar ook over zitten denken. Ik heb geen facebook maar ga wel naar de fansite van miekje en ook van Kakelot als dit komt en lukt.

    Tja het ruilen zoals wij dat doen zal op Engels forum wel niet mogelijk zijn en mijn foto's denk ik al helemaal niet. Weet ook niet hoe ik nu kan gaan kijken wanneer er een event komt. Ik hoop dat dat bij miekje of Kakelot zichtbaar is. Zullen denk ik nu ook wel buurtjes afhaken die andere buurtjes gaan zoeken of helemaal niet meer zoeken.

    Ik heb gister wel geprobeerd om het Engels forum een vertaler over heen te gooien maar dat is geen doen. Stukken Engels en dan hele rare zinnen in Nederlands. Geen touw aan vast te knopen. Zelfs de hoofdlijnen kreeg ik rare vertalingen als ChitChat en Wijnstok. Maar dan is het voor mij geen ontspanning meer met eerst vertalen naar Nederlands en dan proberen te begrijpen. Dan heb ik een vraag dan eerst weer vertalen en dan plaatsen. Dan maar hopen dat ze begrijpen wat ik bedoel.

    Ik vind het echt heel erg jammer en ga het ook echt missen. Maar tja, het is niet anders.
     
    jolanda13, stien56 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De Nederlandse support blijft (hopelijk voor altijd) bestaan dus als je ergens niet uitkomt kan je die altijd een berichtje sturen ( je moet er wel vanuit gaan dat het even gaat duren voordat je weer een reactie terug krijgt want die gaan het heel druk krijgen :oops:

    Op de fansite van Miekje9 staat nu al de geruchtenkalender van juli en ik heb begrepen dat de site van kakelot leesbaar is voor iedereen dus daar kan je dan ook aankondigingen bekijken en de geruchtenkalender en etc.

    Op het Engelse forum hebben ze wel een hoekje waar je je fam foto's met elkaar kan delen deze vind je hier

    https://board-en.farmerama.com/forums/farm-pictures.590/

    Als je vragen hebt kan je natuurlijk ook altijd je buren een duifje sturen :)
     
    jolanda13, stien56 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Landa75

    Landa75 Regelmatige auteur

    Probeer het eens te vertalen met Deepl. Heb ik zelf betere ervaringen mee.
    De zinnen komen er normaal uit en ze kennen ook veel meer woorden dan Google...
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. MaCheGi

    MaCheGi Forumleerling

    heb niet veel gereageerd hier.... wil echter niet zeggen dat ik geen gebruik gemaakt heb van het forum.....zwaar waardeloos dat het stopt
    Respect en dank aan allen die er aan gewerkt hebben en nog werken.
    dank aan blijvend support.
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er is daar ook wel de mogelijkheid om te ruilen. We zouden als Nederlandse spelers in onze handtekening kunnen zetten dat we hier vandaan komen of een vlaggetje in de banner kunnen zetten. Dan hoef je geen Engelse duifjes te sturen. Maar laten we hopen dat Kakelot haar forum voor 1 augustus actief is. Zal door het te warme weer wel wat vertraging hebben opgelopen.
     
    jolanda13, schaapje52 en stien56 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kan ook altijd nog rechtstreeks een duif sturen naar iemand.
    We gaan er voor en geven niet op.
    In het ergste geval kan ik nog posten op Engels forum hihi zoiets als
    Hi i ben schaapje52 from Holland and zoek a bennersennen dog. xD I mis/miss de fokevent. Zouden ze dit begrijpen xD Ben bang dat ik gauw een banner aan mijn wolletje heb.xD
     
  12. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    hihi schaapje. Valt best nog mee hoor maar gelukkig hoef je die alvast niet te vragen maar kan je als je het juiste level hebt gewoon kopen bij het rode mandje
    Ik ga wel jouw heerlijke posten missen
     
    jolanda13, -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Lief dat je dat zegt dat je dit gaat missen. Ik ook.
    Maar ik heb het fokevent gemist en kan dus ook eentje kopen. :D:music: Gelukkig begreep jij het wel. :D
    Ga gelijk even kijken.
    Dank je wel voor de tip.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    In het fokevent zat de meeuw. Die is helaas niet te koop
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De Berner heb ik gekocht. Prachtig hok :inlove: Dan mis ik de meeuw dus. Die komt ooit wel een keertje mijn kant opvliegen dan. :music:
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Vast wel. Heb je de werkstallen van het Husumer varken en Shire-paard ook al? Die kan je maken in de werkplaats in de stad
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh nee. Die heb ik niet. Ga dus straks even kijken. o_Ok gemist dus.

    De werkstal met spaarvarken. :inlove: Zo leuk zeg. Zo de honden en van beiden 1 werkstal staan op het land. Nu eerst eten.
     
    Laatste bewerkt: 23 Juli 2024
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    leuk buurtje dat je dit alvast hebt succes ermee
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. molentandje

    molentandje Gevorderde

    Heel erg jammer dit.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi

    hoe kan ik als het klaar is het forum van kakelot vinden.
    Hier mag natuurlijk geen link of verwijzing geplaatst worden.

    mvg john-j
     
    jolanda13 vindt dit leuk.