Afscheid van het Nederlandstalige forum

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Klaartjuh, 14 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    dank voor de uitleg
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    o_Ok ik bedank de MOD's voor hun inzet. Ik ben ook 1 van de spelers die momenteel wel alles leest maar weinig reageer. Dit door prive omstandigheden wat al een tijdje aan de gang is en nog even kan duren. Daarna zou ik weer aanwezig zijn. Dat er nu gezegd wordt dat er geen reacties binnenkomen om MOD te worden vind ik raar. In het verleden werd er altijd een oproep gedaan als er mensen nodig waren en pas las ik nog dat ze geen oproep gingen plaatsen en ze er niemand bij zouden gaan nemen.
     
    Huhmmie38 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Had ik ook niet anders verwacht dat was toen in het andere spel ook
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. misty48

    misty48 Forumleerling

     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 Juli 2024
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Voor mij 3000...
     
  6. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Jammer dat het weggaat. Een slecht besluit van het Game Team. Het forum was voor mijn een belangrijk item in het spel.
     
  7. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Ik hoop dat het stoppen met Nederlandstalige info jullie niet te veel Nederlandse spelers gaat kosten :oops:
     
    .Fisherman. en popje4 vinden dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Alle mods bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan. Ik vind het erg jammer dat het forum weggaat.
     
  9. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Even getest. Ik log in via het Franstalige game, klik op forum, maar wordt niet automatisch naar het Franse forum geleid. Zie foto:
    [​IMG]

    o_Ok geprobeerd via het Spaans, maar krijg hetzelfde als hierboven.
    Bij Duits/Engelse game krijg ik automatisch het forum, maar mijn avatar ea is allemaal leeg.
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je voor het eerst op een andertalig forum inlogt via het spel heb je de mogelijkheid om je forumnaam aan te passen, ik weet niet of je de franse taal beheerst maar als je op sauver klikt wordt je doorgeleid op het franse forum, je avatar en banner worden niet automatisch meegenomen, het is handig als je die wilt behouden om deze linken even op te slaan op je computer voor 1 augustus.

    Ik heb nog een aantal vragen gesteld op het engelse forum maar daar hebben ze kennelijk nog geen antwoord op want ze hebben nog niet erop gereageerd :oops:
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als je dan op het knopje van Sauver drukt en dus dat is bijna bij elke taal zo dan gaat ie wel naar dat forum.
    Even op ander acc uitgeprobeerd maar dan is dus alles in die taal.
     
  12. doberick01

    doberick01 Junior expert

    Sluit me aan bij de vele berichten die hiervoor al geschreven zijn en voor mij was het forum een goed hulpmiddel om de questen te spelen. En zal dit zeker missen. Zal me zeker aansluiten op een forum waar we met elkaar in staat zijn om het spel op een leuke manier te blijven spelen. Bedank alle mod voor hun jarenlange inzet en zal zien of farmerama nog het speel is om te blijven spelen. Houd me aanbevolen bij open van het nieuwe forum een berichtje hier op het forum. Snap dat we geen links ed mogen plaatsen hier waar begrijp het in deze niet, men sluit toch deze site en we proberen goede alternatieven te vinden om te blijven spelen
     
  13. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Bedankt venus & thea . Ik ben gelukkig meertalig - ik vind het alleen raar dat het Engels/Duits automatisch het forum geeft.
     
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Betreft die linkjes plaatsen dat is natuurlijk een Bipoint afspraak die overal geld en aangezien dit forum ook zichtbaar zal blijven kan ik er nu niet zomaar van afwijken. Ik stel voor dat jullie je linkjes via support naar mij sturen, dan kan ik beoordelen of het acceptabel is en wil ik wel proberen voor elkaar te krijgen dat ik in de laatste week een post wat in het zicht probeer te krijgen met alle linkjes die door de keuring komen. Maar daar moet ook ik echt toestemming voor krijgen.

    Geen garantie dus dat het lukt maar we kunnen het proberen, verwacht ook niet direct deze week al een reactie. Ik denk dat ik ook pas na het weekend er aan toe ga komen om alles rustig te bekijken.
     
    stien56, sanne1000, Sanham en 12 anderen vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    bedankt klaartjuh
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Schaapje, er heeft een duif op je hekje gepoept xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. dannyelst

    dannyelst Gevorderde

    zou je die ook naar mij willen sturen ?