Afscheid van het Nederlandstalige forum

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Klaartjuh, 14 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    :cry:
    Tuurlijk bedank ik alle modjes voor hun inzet op ons Forum:inlove:

    En ook al heb ik de afgelopen jaren weinig tijd gehad voor het Forum i.v.m. mijn opleiding, vond ik het wel altijd fijn om de aankondigingen, event FAQ's en praatdraadjes te lezen. Dat ga ik dus enorm missen:(
    Ja, Engels of Duits Forum lezen is geen probleem. Maar geen Nederlandse berichtjes lezen van mijn medefarmers, wordt ik erg verdrietig van:cry:

    Ik haak graag aan bij de chat en Facebook, ook al is het alleen om af en toe te kunnen aansluiten bij de Nederlandse en Belgische farmers:music:
    Ik stuur wel een duifje naar degenen die de chat en Facebook coördineren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben na weken even weer online. Weer aan de betere hand. :music:

    Lees ik net dat het forum overgaan naar de Engelse site. :oops: Ik ben niet gauw negatief maar hier word ik niet blij van.

    Misschien optie om op Engels forum een Dutch blok te maken voor uitleg oid. :D Jammer dat Miekjes site ook niet meer werkt. Maar eens aankijken en anders klooi ik wel aan zonder events of stop ik met de boerderij. :cry: Echt zo jammer dit.

    Voor ik het vergeet. Ik wil iedereen maar dan ook iedereen bedanken voor de hulp, uitleg en de leuke gekke praatjes. Was een hele leuke tijd en zal het echt gaan missen.
     
    Gert-Jannetje, Huhmmie38, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ben er mee bezig om het online te krijgen
    tel maar effe tot 1000
    geen schaapjes want dan ga je slapie doen
     
    popje4, Huhmmie38, vinc051 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    O dat zou geweldig zijn. :music:Ik heb geen facebook en dat soort dingen, dus baal echt. Mijn Engels is prut en schrijven gaat hier niet lukken.
    Zal gaan tellen 1, 2 enz enz.
    Ga duimen. :music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Wiem65

    Wiem65 Gelegenheidsauteur

    Heel erg jammer maar begrijpelijk. Ik speel het al sinds het begin bijna. Ik kwam vaak kijken wat er aan zat te komen qua questen en de faq lezen maar ik postte niet veel. Ik wil alle moderaters en admins bedanken voor het belangeloos ons op de hoogte houden van diverse zaken.
     
    Huhmmie38 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb ook nog de reactie gekregen dat ze hebben gekeken naar sollicitaties maar dat ze al jaren geen nieuwe sollicitaties hebben ontvangen van spelers om mod te worden en nu hebben ze helaas mijn draadje gesloten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Hier ook geen fb - zal ik meehelpen met tellen tot 2000 :)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb het gelezen vind beetje raar dat ze het allemaal zomaar sluiten in plaats van een oproep voor mods.
    Omdat het anders zou gaan sluiten maar die kans wordt niet geboden.
     
    popje4, Huhmmie38, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    0ok al speelt Hofje al een poos niet meer, stom gedoe vind ik het en wat laat BP hier weer een steken vallen in hun breiwerk-.-

    Hoe moeilijk kan het zijn voor BP en de English Peopletjes om voor het forum een gedeelte te maken waar de Dutch Peopletjes kunnen posten in The Dutch 8) ... Zet er 1 of 2 mensen van hier neer om dat draadje netjes te houden en whallaaaa.

    Dat men dat de Nederlandse Spelers zelfs niet gunt gaat wat Hofje betreft alle perken te buiten-.-

    Vind dat zo erg voor juist die trouwe spelers, die zo genieten van juist dat beetje contact en sociale soort van controle die soms zo fijn kan zijn.

    BP vergeet echt en wil er niet aan, dat vooral een/het forum of plek waar je, je verhaal kwijt kan. Vriendschappen kan sluiten. Misschien wel de hoofd motor van het spel is.

    Wat een domme domme zet is dit en Hofje hoopt voor allen die nog spelen dit toch mag gaan komen.
     
    Laatste bewerkt: 15 Juli 2024
    popje4, vinc051, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik kreeg vrij wat duifjes, zelfs van mij totaal onbekende spelers, dus ik ga dat forumpje gewoon doen. Nou moet ik tussendoor ook af en toe nog werken, maar zo tegen het eind van het weekend verwacht ik wel iets klaar te hebben. Ik zal mijn buren en de mensen die me een duifje hebben gestuurd dan de link doorgeven, en ik zal ook een bericht plaatsen op de facebookgroep Farmerama Weetjes (van Thea en Pipelepo).

    En ja Hofje, op mijn forum zal ook plaats zijn voor kletsen en je verhaal kwijt kunnen.

    Oh en edit: al die facebooklozen die hier nu reageren, doe me alsjeblieft een duifje want hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ga nu niet op ieder duifje apart reageren, maar je kunt ervan op aan dat ik je een berichtje stuur zodra ik de boel online heb.
     
  11. Wulkje12!

    Wulkje12! Forum-overlever

    Dank aan alle Mods voor alle hulp en wijsheid , zeer gewaardeerd:)
     
    Huhmmie38, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Ik denk dat het voor jou het handigste is om het spel zelf in het Frans te spelen, je hebt optie voor gewoon Frans en Belge Fr. Dan is het spel in het Frans maar als je dan doorklikt naar het forum zit je automatisch ingelogd op het Franse forum.

    farmeramatalen.jpg
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. jopiem

    jopiem Forumleerling

     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. jopiem

    jopiem Forumleerling

     
  15. Landa75

    Landa75 Regelmatige auteur

    Vreemd... Onlangs was er hier nog iemand die zich zou melden omdat die wel mod wilde worden....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. Landa75

    Landa75 Regelmatige auteur

    Oké... wat is een duifje en hoe krijg ik die naar jou toe?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Heel jammer dat BP deze beslissing heeft genomen en zo snel :(
    Alle mods heel hartelijk dank voor alle hulp en wijze raad! Top!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heel jammer dat het nl forum verdwijnt.
    dit was echt het forum waar alle events tot in de puntjes verzorgd was, mooi overzicht (wat ik echt niet zag in de andere). heel duidelijk uitgelegd en je hoefde niet te zoeken, alles was heel klaar en duidelijk.
    heel veel dank aan allen die hieraan meegewerkt hebben. jammer dat dit verdwijnt.
    het is ook zo dat ik heel veel las en weinig reageerde. misschien zijn er zoveel zoals ik. lezen en niet posten. jammer, maar in deze post zie je wel heeeeel veel "passieve" gebruikers voorbijkomen, zegt dat ook iets?
     
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    Maar kan ik dat met mijn account nu heb. Of moet ik terug van nul beginnen?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. LadyMyst

    LadyMyst Junior expert

    Lieve, Ik zat met dezelfde vraag maar na wat geexperimenteer blijkt dat je kan inloggen met je naam en pw (zie Klaartjes post #72 voor het plaatje). Je hoeft niet van 0 te herbeginnen. Het probleem is dat je dan ingelogd bent in die vreemde taal (Frans in jou geval) voor zowel het spel als het forum. Indien je iets wilt schrijven op het Nederlandse forum moet je inloggen in het Nederlandse spel... is dat een beetje duidelijk??

    Enne, ik vind het ook afschuwelijk dat het Nederlandse forum zal verdwijnen. Dat neemt niet weg dat ik alle mods hartelijk wil bedanken voor hun werk achter de schermen.
     
    jolanda13 en Klaartjuh vinden dit leuk.