Afscheid van het Nederlandstalige forum

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Klaartjuh, 14 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik heb je een berichtje gestuurd:music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Erg jammer. ik vrees dat dit ook spelers gaat kosten!!! Nu zullen we alles zelf moeten uitzoeken Events en zo... Maar mijn dank voor alles wat jullie gedaan hebben... Ik zie wel waar het schip strand.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hoi Miekje kan je mij ook die link sturen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Zou ik die link ook mogen miekje?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik heb net een post geopend in het engelse forum met de vraag of er een permanent draadje geopend kan worden waar wij spelers elkaar kunnen helpen in de nederlandse/belgische taal met de uitleg van events en andere zaken.

    Zie wel wat ze zeggen heb geen goede hoop, hoe moeten ze dat draadje dan in de gaten houden, we zien wel.

    Hoi Miekje kan je mij ook die link sturen.
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Stuur maar pb
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dan zijn er nu 2 draadjes daar met die vraag :p , maar zoals eerder gezegd het is op het engelse forum nog rustiger als hier -.-
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    :(
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Oeps sorry wist niet/of gelezen dat jij dat ook al gevraagd had. Dan had ik dat achterwege gelaten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    kan ook geen engels dus wordt weinig of niet spelen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik moet nette woorden gebruiken, en de Mods kunnen er niets aan doen
    maar wat ongelofelijk >:( voor de wat oudere of anderzijds niet Engels sprekende spelers.
    Het spel zelf draait al tijden middelmatig en dan nu dit er overheen.


    Zelf kan ik op de Duitse FB groep en het Engelse forum goed uit de voeten, maar ik mag niet enkel naar mij zelf kijken, er zijn meer mensen.

    Ik voel aankomen dat strakjes het spel volledig Engelstalig wordt en ze het hele Nederlands schrappen. Want Nederlandse benamingen in het spel en voor de rest alle uitleg en instructie in het Engels werkt voor geen meter.

    Support gaat het heel heel druk krijgen voor dat mensen definitief het bijltje er bij neer gooien.

    Dit is een lesje: hoe draai ik langzaam een spel de nek om.

    Voor de mensen van het Nederlandse forum, dank jullie wel voor de tijd en inzet.
     
    jolanda13, farmermikkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  12. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Mieke Mag ik ook dat linkje aub.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dit is dus precies wat Klaartje zegt er wordt te weinig op het Nederlandse forum gedaan.
    Behalve als het spel niet goed loopt en er problemen zijn die niet altijd bij BP liggen.
    Kan de beslissing heel goed begrijpen ook al ben ik er niet blij mee , maar is niet anders.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    stuur maar berichtje is makkelijker voor mij
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Maakt toch niet uit :) , we hebben in ieder geval een reactie gekregen en die is dat het Engelse mod-team nog niet op de hoogte is van het sluiten van het Nederlandse / Belgische forum -.- ,maar ze hebben een reactie gevraagd van het Game Team en als ze die krijgen we daar een reactie van wat er mogelijk is
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik wil de mods hartelijk bedanken voor alles.

    Verder heb ik even geen woorden :wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 14 Juli 2024
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. Betsy64

    Betsy64 Forumleerling

    Potverstrobaaltjeso_O! Modjes bedankt voor alles.:inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je Thea ga dat al opslaan, en open facebook groep zou ook goe zijn, kunnen we mekaar helpen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. sylleo

    sylleo Forumleerling

    heel erg jammer, speel het spelletje al heel lang, ben altijd blij met de uitleg die aan elkaar gegeven word waardoor ik de events beter begrijp, dus miekje ik heb je een berichtje gestuurd
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben niet erg verbaasd over deze ontwikkeling, maar het is wel jammer natuurlijk.

    Nou heb ik bedacht om een forumpje op te zetten voor de NL en BE spelers. Dat zal natuurlijk geheel los staan van BP, maar dan hebben we wel een plek waar we kunnen kletsen en elkaar helpen en zo. En ik-zei-de-gek wil de event-FAQ's dan gaan vertalen. Ik snap dat ik hier geen linkje mag neerzetten (en trouwens dat hele forum bestaat nog niet eens haha) maar als je belangstelling hebt doe mij dan even een duifje, of laat je even horen op 'farmerama weetjes' (de facebookgroep van Thea). Dan kunnen we samen even overleggen hoe en wat. Mensen uit de kletsgroepen die ook al plannen hebben zijn trouwens ook van harte welkom, want alleen samen kunnen we er iets moois van maken!

    Edit: speciaal de input van Miekje zou ik ook erg waarderen. Zij heeft al heel veel ervaring zal ik maar zeggen.
     
    Laatste bewerkt: 14 Juli 2024