Afscheid van het Nederlandstalige forum

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Klaartjuh, 14 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ze zeggen het spel zelf blijft in het Nederlands dus denk het klokje ook.
    Voor zover ik het snap is alleen het forum naar het Engels voor vragen en nieuwe dingen opzoeken.
    Alles van voor morgen kan je nog op Nederlands forum opzoeken maar niks meer doen.
    Misschien slim om de link in je favorietenbalk te zetten.
     
    -matthias1952-, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat is die link dan? Ik open forum via rechtsboven van mijn boerderij.
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    https://board-nl.farmerama.com
    In de balk bij je favorieten zetten kan je altijd nog wat terug lezen.
     
    -matthias1952-, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik wil alle Nederlandse Mods super bedanken voor hun inzet voor het spel de afgelopen jaren.
     
    -matthias1952-, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. Roos

    Roos Forum-baron

    Het valt me op dat er nog steeds staat dat je moet inloggen om aktief deel te nemen aan de gesprekken. Misschien kan die tekst aangepast? Misschien spreek ik wel voor m'n beurt, maar ik kan me zo voorstellen dat het vergeten wordt om die tekst aan te passen nu dat nog kan.

    Edit: ik heb m'n handtekening ook maar aangepast nu het nog kan.
     
    Laatste bewerkt: 31 Juli 2024
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Nu is het een feit, vanaf morgen moeten we in het Engels verder,
    Bedankt Enk om ons tot het eind te begeleiden.

    Ik reageer niet zo veel maar las wel alles, ik zal dat missen.
    Wie weet zien we elkaar op het Engelse Forum, facebook de Chat van Miekje, maar zal toch anders zijn
    Zal dit gaan missen
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De laatste dag hier en helaas geen update van BP :(

    Heb aangegeven op het Engelse forum dat het sluiten van het Nederlandse forum 1 van de grootste vergissingen ooit van BP is, maar goed die feedback zullen ze wel niet doorgeven aan BP, wat ik verder vind van het sluiten van dit forum zal ik hier maar niet delen :oops::wuerg:xD

    Ik wil ook Enk bedanken voor de laatste weken voor het plaatsen van de aankondigingen en faq's

    Nu moeten we dus maar verder op de Engelse chit chat ( even voor de duidelijkheid zo noemen de Engelsen dit :oops:xD )
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heb in laatste mogelijkheid toch nog enkele likes kunnen zetten
     
  10. Roos

    Roos Forum-baron

    Nou ja zeg... ben ik net op de valreep een forum-hertog geworden.
    Met het plaatsen van bericht 186 blijkbaar.

    Edit: nog gekker, ik was al forum-baron, krijg bericht dat ik nu forum hertog geworden ben (wat lager is), maar er staat nog forum-baron. Nou ja.. het zijn zo van die gedachten hahaha

    Ik hoop wel dat er nog iets mee gedaan wordt (zie bericht 186). O0k onderaan staat nu nog dat je moet registreren of inloggen. Dat kan zometeen niet meer, dus het zou netjes zijn als bovenaan het forum en ook onderaan de regel over inloggen wordt weggehaald of veranderd.
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    BP kennende zullen ze dat wel laten staan -.-xD
     
    Roos vindt dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Hallo lieve medefarmers! Ik zal jullie praatjes missen, net als dit forum:cry:

    Tot ziens bij Farmerama Weetjes op FB, of in de chat bij miekje9, of het Engelse forum, of misschien bij het forum van kakelot69:music:
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  13. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Het ga jullie goed!
     
  14. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    nou, dat was het dan. wel verdrietig dit hoor. merk dat ik toch de hele dag extra op het forum vertoef. zal het missen, iedereen ontzettend bedankt voor veel speelplezier hier, ik hoop dat we elders net zo'n goede plek kunnen maken en dat we gewoon met zijn allen ergens verder gaan.
     
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Helaas is het mij niet meer gelukt om iets te veranderen of om toestemming te krijgen om linkjes te plaatsen. Morgen in de loop van de dag gaat het forum op alleen lezen komen te staan. Het is een handeling die nog niet eerder is uitgevoerd dus het is vrij goed mogelijk dat het niet in één keer goed zal gaan, schrik dus niet als het forum even op de loop is gegaan of opeens heel raar is.

    Bedankt voor alle gezellige jaren hier op het forum, het forum is ook voor mij altijd reden geweest om te blijven hangen en ik vind het jammer dat het mij niet gelukt is dat vol te houden in de rol van boardadmin.
    Hopelijk tot ziens en spreeks elders.

    verdrietigvarken.jpg
     
    mamiagk, Gert-Jannetje, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hoi Klaartjuh,

    Begrijp ik het goed dat als we willen reageren op het Engelse forum, het toch nodig blijft om in te loggen in het Engels in het spel?
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Klaartje ik denk dat iedereen hier wel weet dat jij je best ervoor heb gedaan. Helaas ligt de beslissing bij BP en blijkbaar is er voor hun een (financiele) reden om dit toch door te voeren.
    Het probleem is dat niemand hiervandaan rechtstreens in contact zal kunnen komen met de mensen die deze beslissing genomen hebben, dus ik ben bang dat onze klachten ergens halverwege in de radertjes zijn blijven hangen.
    Nogmaals bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  18. boogschuttert48

    boogschuttert48 Forumleerling

    Hartelijk dank voor jullie inzet de afgelopen jaren. Zal het gaan missen. Heel veel succes in real life, zal voor jullie wennen zijn.
     
  19. stelhoeve

    stelhoeve Forummeester

    Goedemorgen Mods, bedankt voor alles wat jullie hebben gedaan. Ik reageerde niet zo veel maar las wel alles. Ik vindt het heel erg jammer dat het Nederlandse forum stopt. Ik heb helaas geen talenknobbel. Voor alle alle boertjes en boerinnetjes klik op de banner van miekje9 daar kun je aanmelden voor de Chat. Je kunt ook naar de site farmerama-fan-speciaal gaan daar staan de events.
    Ik zal de mede boertjes missen heb achter de laptop of pc wel veel moeten lachen.
     
  20. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    0ok van mij nog een bedankje dat ik zoveel jaar hier mod mocht zijn. Ik heb het met veel plezier gedaan en zal het missen en zeker alle lieve mensen hier.
    Het was toch een stukje van mijn leven en heb hier vele lieve vrienden gekregen.
    Ik hoop tot ziens waar dan ook.