Afscheid van HCC

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleen1955

heleen1955 Junior expert

Hoi HCC

Ik miste de chat al zoveel, en nu ben jij ook nog eens weg als modje, maar bedankt voor de tips en de hulp.
    Ik las dat je gezondheid het niet meer toelaat, hoop/wens voor je dat het weer wat beter gaat worden.
    Nogmaals bedankt voor leuke, spannende, gezellige uurtjes.
    Heleen

nymphje en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  2. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

HCC, bedankt voor alles!
    Sterkte, het ga je goed en tot ziens op het forum.
    groetjes.

HappyChiefCook1 vindt dit leuk.
  3. Leo.netten

Leo.netten Teller

hey HCC

OP de oude chat heel wat wereld problemen in de nachtelijke uren met je door genomen.
    En laat dat duidelijk zijn veel van je geleerd zonder de chat had ik niet zo "hoog" gestaan in de top 1000.
    Maar farmerama is maar een (heel leuk) spel je gezondheid is veel belangrijker.
    Maar ik denk ook te weten dat het heel moeilijk voor je is want je plezier in het spel is en was heel groot.
    Wens je het aller beste en hoop dat het snel wat beter zal gaan met je.
    Leo

4. KennyMaradonna

KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

Bedankt voor alle leuke uren op de chat buurman. Je was daar een soort van wandelende encyclopedie. Veel succes met wat je verder gaat doen.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nog een persoonlijke noot :music: - of twee dan

Je hebt vele fans dus in het kookdraadje dat op stapel staat lezen we graag hoe je van rozemarijn en venusvliegen een maaltijd maakt met niet-klevende zelfgekookte rijst.

Ennuh... bedankt!

6. miekekoning

miekekoning Veteraan

7. marjolein55

marjolein55 Forumleerling

Hcc jammer dat je als moderator nood gedwongen moest stoppen,wil je het allerbeste toe wensen en heel veel sterkte met je gezondheid verder.

groetjes marjolein55

8. kemphaan1

kemphaan1 Gelegenheidsauteur

Bedankt voor je inzet, de nieuwsflits de weetjes en je motivatie kemphaan1

9. nymphje

nymphje Forumbeginner

Heeeeel veeeel sterkte met je gezondheid en ik wens je het allerbeste groetjes

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

HCC, wens je héééél veel sterkte in de toekomst en zeker met je gezondheid, want las tevens dat je allang niet meer kan koken...dat is dus bitter jammer ! Maar je website blijft bestaan :)

Wat ik me vooral van de chat herinner, toen ik een paar jaar geleden er op wa , is dat je steeds iedereen wist op te krikken tijdens een event bv. mest tekort ? geen probleem kippen zetten....BD's tekort geen probleem kippen zetten en kippen verkopen.... :) vond dat ongelooflijk gevonden van die kippen.... :)

muts70, stien56 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

HCC ook wens je verder veel geluk. toen ik in 2010 begon was ik altijd een nachtelijke klant.toen de tijd met papa han enz, maakte we altijd een praatje inderdaad ook over koken. ineens waren alle nachtbrakers weg en ben ik bij het kliekje gaan lezen, heel lang voor ik durfde posten, maar nu is er allang niemand meer 's nachts alleen hele vroege vogels om 5 uur op. dan ben ik net 2 uur naar bed.

12. Jasmijn

Jasmijn Forumleerling

Hey HCC, wat jammer dat je gezondheid verslechterd is, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je door wat meer rust te nemen je gezondheid wat vooruit gaat, ik heb je een lange tijd niet gesproken, ik kon namelijk mijn draai niet vinden op schatforum, jammer maar is niet anders. HCC bedankt voor al je advies en gesprekken, beterschap en miss nog een tot horens, groetjes Jasmijn

13. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

voor een beginner is het nu nog lekkerder geworden om met kippen aan de gang te gaan xD

-freedom5555-, harm-jan70, muts70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. stampers

stampers Forumleerling

hoi hoi Happy, jammer dat je weg gaat ik heb altijd veel steun van je gekregen en je was ook zo geduldig super tof.
    Ik wens je al het goeds toe.
    Groetjes Stampers/Brigit xx

miepco en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  15. T-Elvira

T-Elvira Forumleerling

HCC! Wat zonde, dat nu net jij weggaat als hulp hier!
    God wat heb jij me goed geholpen in het begin, en ver erna gerust ook nog haha...
    En wat een engelengeduld! Daar kan niemand tegenop ;) (Dit is geen negatief iets voor de andere mods natuurlijk!)
    Wat zal ik je missen, maar goed dat is niet anders ;)

Ik wens je natuurlijk het allerbeste toe, en hoop je her en der nog wel te zien natuurlijk!
    Lieve HCC, Bedankt, namens velen, voor al je toewijding en hulp!

Groetjes en een dikke knuffel, T-Elvira

HappyChiefCook1 en miepco vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.